Hoi, hier alles over lady gaga. ben erachter gekomen dat er tog ook wel wat meiden zijn die net als ik gaga fan zijn en ik kon zo snel geen topic vinden. Groetjes gaga
Gaga betekent voor mij alles haar muziek hoe gaga zelf is alles aan haar is super. Monsterball tour het was voor mij super wat een show echt zo super mooi en wat een stem heeft ze live. Haar muziek helpt mij bij alles als ik me weer eens naar voel of gewoon voor de lol in de auto op werk ik kan niet zonder. ik heb dan ook alles cd's , haar dvd van de monsterball ook maar gelijk gekocht. verder kan ik niet wachten tot ze weer naar nl komt met haar born this way ball. en dan hopen dat ik een kaartje kan kopen want het zal wel heel snel uitverkocht zijn. Groetjes gaga
Leuk!! Ik kan ook echt niet wachten op haar nieuwe tour!! Heb ook al haar albums en de MonsterBall DVD. Ze is echt super!! Wat is je lievelingsnummer van haar?
Oh ik las het net in het andere topic, Born this Way en Bad Kids. Wij hebben het niet zo breed, dus ben druk aan het sparen, want ik wil écht wel naar de nieuwe show!
ze is echt leuk! maar super fan ben ik niet hoor.. Vorige x zat ik de hills te kijken.. Moesten die chicks Lady gaga kleden.. Aankomend talentje.. Nou tis een super talent geworden.. waren wel oude afleveringen van de hills.
Super fan!!! Favo nummers zijn Born this way en hair.. Clips zijn super altijd! Vind Alejandro, bad romance en Born this way qua clips het gaafst!
Jaaa Teeth is een geweldige performance! Mijn favo's van Monster Ball; Dance in the Dark, Just Dance, Monster, Alejandro, Poker Face, Yoü and I, LoveGame, Born this Way, Telephone, Bad Romance en Paparazzi.