Hoe staan de voetjes tijdens de eerste stapjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door AnneLiesje, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Hoe staan de voetjes van jullie kindjes die net gaan lopen?

Amber haar linker voetje staat helemaal naar buiten, haaks op haar beentje. Los lopen doet ze nog niet, alleen achter een stoel of langs de tafel en dat is meer slepen dan echt stappen.

Het was mij eigenlijk niet zo opgevallen, ik dacht dat het normaal was, maar ik werd er van de week op gewezen.

2. Niet meer actief

Die van Faye staan wel wat naar binnen, maar dat is normaal geloof ik. Die spieren zijn nog niet goed ontwikkeld ofzo? Moet het anders zeggen trouwens, ze staan wel recht, maar ze zakken naar binnen. Moeilijk uit te leggen. Wie wees je erop dan?

3. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    Als Liam stil staat staan zijn voetjes recht naar voren, maar met lopen wijzen zijn tenen naar binnen. Weet eigenlijk ook niet of dat nou goed is of niet.

4. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Dit deed mijn dochter ook. Die klapte met haar linkerbeen naar buiten. Maar ze loopt nu al wat maandjes zelfstandig en er is helemaal niks meer van te zien. Komt goed. :D

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Joey's voetjes staan altijd in de 10 voor 2 stand!
    Zo noem ik het altijd

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik zag vanmorgen toevallig dat ze 1 voetje wel vreemd neerzetten, ook naar buiten.
    Maar later deed ze dat niet meer.
    Zal wel bij de ontwikkeling horen joh!

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    zoë liep in het begin ook als een pinguin hoor, denk dat vanzelf wel weer overgaat, haha

8. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    hier 10 over 12 ;)

9. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Grappig dat alle voetjes anders staan ;)

Ik maak me er ook geen zorgen om, papa en mama hadden ook van die kromme pootjes vroeger ;) Ik liep met mijn voeten vreselijk naar binnen (en nog als ik moe ben) en mijn vriend liep op de binnenkant van zijn voeten.

Maar het valt wel op omdat het 1 voetje is en niet allebei!

10. Esk

Esk Actief lid

16 jul 2006
    197
    0
    0
    Onze kleine meid stapt (nog niet los hoor) met d'r linkervoetje naar binnen.
    Toen ik twee weken geleden op het consultatiebureau was heb ik er even naar gevraagd. Volgens de wijkverpleegkundige hoefde ik me daar totaal geen zorgen over te maken. Volgens haar doet het merendeel van de kinderen dat, de voetjes scheef neerzetten. Dat komt schijnbaar vanzelf goed zodra ze echt los gaan lopen...

11. Niet meer actief

hey
    Hier ook 1 voet bijna helemaal naar buiten hahaha zit er wel eens grapjes over te maken, maar stiekem denk ik ook wel eens komt het wel goed?
    Maar niemand heeft er nog iets over gezegd dus zal het ook wel eens vragen bij het cb ofzo de volgende keer?
    Komt vast goed als ze wat steviger lopen en schoentjes aan krijgen

Deel Deze Pagina