kado's 1ste verjaardag jongen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ZoWelkom84, 14 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Hoi hoi,

Wie heeft nog leuke ideeen voor kado's voor mijn zoontje zijn eerste verjaardag.
    Zowel voor de ouders om te geven als voor visitie (hier maak ik een lijstje voor).

Tips zijn welkom :)

2. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Ik lees mee!

Had zelf de volgende ideeën opgedaan;
    Loopfiets 3 in 1
    Schommel
    Speelhuisje voor in de tuin
    Duukies strand sokken

3. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Wij hebben een kinderfeets loopfiets, een driewieler met duwstang, een loopauto waar hij op zit en ook een auto waar hij in kan zitten (cozy coupe) waar hij allemaal mee speelt.

Dit little tikes glijbaan is nog geen succes. Want alhoewel hij zelf het trappetje op komt, is er geen ruimte voor een dreumes om zich om te draaien bovenop. Hij vindt het wel reuzeleuk maar staat dus te gillen als ik er niet direct naast sta om hem te helpen.

Verder hebben we voor binnen ook de loopauto, maar ook een grote vrachtwagen van little tikes met 2 auto's er in, en de zingende schoolbus van little people is een echt succes. Een dierenpiano (succesnummer leasekind, meisje) is hier kapot gegaan omdat mijn zoontje er te wild mee was en er bovenop ging staan.

Verder toettoet auto's en garage en baan.vtech leer en lanceer ballenbaan is ook geweldig (de olifant).

Verder vindt mijn zoontje het leuk om te vingerverven (met kwastje haha) en zou je ook dikke kleurpotloden kunnen vragen van een goed merk.

Bij Zeeman verkopen ze ook auto's voor iets van 3,- en de pickup is hier favoriet. En plastic bal is ook leuk. Verder is hij idolaat van visjes, hondjes, poesjes etc. Als er een afbeelding opstaat is het goed.

Een rugtasje voor de crèche voor als hij straks loopt?
    En een trek-diertje? Hier een pelikaan en een schildpad, alsof hij hem uitlaat.

Keukentje laat hij nog links liggen, misschien is dat leuk als hij 2 wordt

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Zijn hier al heel veel topics over geweest. ;)

Deel Deze Pagina