Is dit nu echt zo moeilijk?

Discussion in 'De lounge' started by DarkAngel25, Sep 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flerk

flerk Niet meer actief

Ik vind het ver gaan en al helemaal dat je daarna ook nog in een apart topic de 'foute plaatsers' op de vingers tikt. Tja, jij vindt dat misschien normaal, ik vind dat ver gaan. Beheer kan dat prima zelf.

2. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Waarom is dat zo raar dan? :(
    Er gebeurt voor de rest niets met de topics, die worden alleen maar weer verhuisd door het beheer naar de plek waar die wel horen, niks aan ''t handje.

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Tja...het verbaasd mij dat mensen zo slecht lezen en zomaar ergens hun topic neerknallen, terwijl de onderverdeling toch erg duidelijk is. Daar kan je je bijna niet in vergissen.

4. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk

Ik meld ook alle topics die verkeerd staan. Kleine moeite en groot plezier;)

5. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Eerst deed ik het wel, maar het werden er zoveel. Ik stoor me er nu minder aan.

@ Flerk; Het is niet vreemd hoor, Beheer vraagt juist of wij dat willen doen. Ze kunnen zelf onmogelijk alle topics afgaan om te controleren.

6. flerk

flerk Niet meer actief

Ja, ben ik met je eens, je kunt je er bijna niet in vergissen. Tenzij je net nieuw bent, of wat dan ook. Ik vind het gewoon heeel streng overkomen dat iemand dat meldt. Volgens mij kan ik er verder niks meer over zeggen.

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Ik tik niemand op de vingers, vandaar ook mijn zin ''ik val niemand persoonlijk aan''

Ik neem aan dat beheer het juist fijn vind en op prijs stelt dat er meldingen worden gemaakt, zodat ze zelf niet continue t hele forum af hoeven te speuren.

8. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Een aantal jaar geleden, na miskraam nr. 1, toen 2, en 3, en 4 en nog steeds met lege handen, vond ik het ook wel lastig om bepaalde topics in de lounge aan te treffen moet ik eerlijk bekennen. Nu ik mijn zoontje heb vind ik het persoonlijk geen probleem meer, maar ik kan me wel levendig voorstellen dat anderen er wel moeite mee zullen hebben. Het is een kleine moeite om rekening met een ander te houden...

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ben het helemaal met je eens, ik zie eerlijk gezegd niet in wat er overdreven aan is om te verwachten van anderen dat ze er een klein beetje rekening mee houden en het gewoon onder zwangerschap o.i.d. posten.

Ik maak er geen melding meer van, het zal wel gewoon altijd zo blijven.

10. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

De reden dat alles in de lounge geplaatst wordt, is omdat daar de meeste lezers zijn... Niets meer, niets minder... Heeft niets met nieuwelingen te maken...

11. flerk

flerk Niet meer actief

Ja, dit begrijp ik goed.

12. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Nou snap ik je punt best wel DarkAngel, maar soms denk je gewoon even niet goed na. Om daar nou zo een probleem van te maken? Dat ene onderwerp per dag wat hier niet thuis zou horen, komaan zeg!

13. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Zoooooooooooooo, dat slaat natuurlijk nergens op.
    :(

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Ik denk soms even niet goed na.. ?? juist ja...;):(

maar dat is t hem juist.. t is niet dat ene onderwerp per dag.. er zitten dagen tussen dat er een stuk of 5/6/7 onderwerpen geplaatst worden die er gewoon niet thuis horen.

En ik maak er ook niet ZO EEN PROBLEEM van, ik vind het vervelend, ik stoor me eraan, en ik zal niet de enige zijn die het gewoon niet fijn vind om baby en zwangerschaps- gerelateerde onderwerpen hier tegen te komen.

15. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Tsja, als het er eentje was.. Ik zie er regelmatig 5-7 voorbij komen per dag..

Beginnen ook bijna allemaal met 'Ik vraag het maar even hier, want hier lezen meer dames..' Aaaargh ;)

16. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Je was me net voor, haha :p

17. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Zo komaan zeg.. wat een reactie zeg.
    :$

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dat je meld is jou keus daar zit ik niet mee. Dat mag iedereen doen he. Niets van aantrekken wat sommige daarvan vinden :)
    Alleen ik begrijp je wel beetje maar om je er aan te ergeren niet doen heeft geen zin ;) Ik begrijp het wel goed voor degene die het moeilijk vinden om in bepaalde topics te komen maar aan de andere kant... Soms is er een bepaalde vraag die in beide thuis kan en in lounge wordt nu eenmaal sneller gereageerd dan in anders topics en dan snap ik het wel waarom iemand de vraag dan in lounge stelt snap je?

19. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ze bedoelt niet dat Jij niet goed nadenkt, maar iemand die dus zo'n topic in de lounge plaatst :cool:

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Over dat laatste ligt er natuurlijk wel aan waar de vraag over gaat he ;)
    Soms snap ik het heel goed maar vaak ja dan worden er ook vragen gesteld die ergens anders thuis horen.

Share This Page