Is dit nu echt zo moeilijk?

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Deal, ik ben overtuigd.

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    jeej! fijn! ;)

3. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Mja of "als het niet goed staat verplaats hem dan maar."

Ik weet niet hoeveel tijd het beheer heeft, maar die mensen hebben ook nog een eigen leven naast zp. Als ze alleen al alle topics op de goede plaatsen moeten zetten hebben ze een dagtaak.
    Kleine moeite om zelf even rustig te kijken waar je je topics het beste kan plaatsen. ;)

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Oh sorry, ik had m ook verkeerd geïnterpreteerd.

5. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Helemaal mee eens hoor!
    Kon me voordat onze uk er was (wat 2 jaar geduurd heeft) hier ook best aan storen, ik las bewust de 'ik ben zwanger' topics niet en dan kom je het alsnog tegen, waar je dan dus echt niet op zit te wachten.
    Dus: goed punt!

6. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Thanx voor je steun flerk;)

7. Nu de rest nog ;)

8. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik denk ook wel vaak, 'hoort dit hier wel?'
    Dus kan me voorstellen dat het storend is, zeker als je dat soort onderwerpen bewust vermijdt.
    Ik vind die 'nep'topics irritant, of ze nou echt zijn, zwaar overdreven of bij elkaar verzonnen, er staan er nu ook weer een aantal waarvan ik het mijne denk... ;)

9. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Misschien kun je dit topic dan beter openen in "over deze site." :p

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    haha, dat was ook mijn gedachte :D

11. knap

knap Niet meer actief

Meld niks.

Weet je sommige sup onderwerpen. Worden minder bekeken. En dan is het maar afwachten of je een reactie krijgt en goed advies of je je verhaal even kwijt kunt.

Bijvoorbeeld schoolkinderen/puber. Daar word niet zo vaak gekeken terwijl er wel onderwerpen staan. Zelf zet ik ze wel goed. Maar soms denk ik wel eens zet het in de lobby dan weet ik zeker dat er wat meer op gereageerd word.

Of je hebt gewoon dringend advies nodig of een luisterend oor en dan plaats je het eerder in de lounge. De bekende weten echt wel dat er sup onderwerpen zijn. En plaatsen het dan toch in de lounge en na een uurtje of zo word het goed gezegd maar ts heeft wel even gelijk advies kunnen krijgen en wat meningen. Zeker als ze dringend zijn. In de ogen van t.s.

Daarom is het fijn dat er nu een topic loopt. Met wat wil je kwijt vandaag dat helpt al iets kan je toch je verhaal kwijt zonder dat je een topic zou starten de gene die dat bedacht heeft ( toppie).

12. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Ik zie hier eigenlijk nooit topics over zwangerschap en baby´s of ben ik nou de enigste?

13. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Dit dus:(

Mensen mogen mij een zeikerd noemen als ze zelf ook in deze situatie zitten.

14. Onje

Onje Niet meer actief

Ik ook bijna niet..

15. Gazy

Gazy Niet meer actief

Ik wel en meld me suf!
    andersom als ik om advies vraag omtrent een stoeltje word hij verplaatst. Omdat ik naar ervaringen zou vragen. Nou is dat mooi terug gedraaid. Want mij gaat het niet om ervaringen, maar puur hoe iemand anders er tegen aan keek (voor en nadelen afwegen)

maar soms word ik er wel een beetje gallisch van. En niet omdat ik nog niet zwanger ben. maar ook gewoon omdat ik graag wel eens wat anders lees dan geleuter over onze kleintjes..

16. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Afgelopen week zat ik op de pc van iemand anders en logde in op zwangerschapspagina om even iets terug te lezen in de lounge. Later bedacht ik me dat diegene misschien wel raar zou kunnen denken als ie zag in de geschiedenis welke website ik had bezocht; ik ben toch niet weer zwanger? haha.

Wat ik hiermee wil zeggen; de naam zegt het al; zwangerschapspagina. Daar zou ik dingen verwachten die met zwangerschap en kinderen te maken hebben. De kans is groot dat je hier veel moeders treft.. De regels zijn er inderdaad om het een beetje overzichtelijk te houden, want anders zijn subfora niet nodig.. maar om je nou te storen aan elk kind gerelateerd topic, dat kan ik me zelf niet zo goed voorstellen.. Dan kan je toch ook naar een viva forum oid gaan, als je lekker algemeen wilt babbelen?

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik heb niet alle reacties gelezen, dus sorry als ik spuit 11 ben.

Ik erger me er behoorlijk aan, ja. Ik snap niet wat er zo moeilijk is aan even kijken voor je een topic plaatst. Ik meld de topics ook altijd, vooral omdat ik weet dat er best wat vrouwen zijn die het moeilijk vinden om dit soort topics te lezen. En dan vooral klaagtopics. Die mogen er natuurlijk zijn, maar ik kan me echt wel voorstellen dat als je er alles voor over zou hebben om zwanger te mogen worden/een kindje te mogen krijgen, je het niet zo tof vindt om te lezen dat anderen hier soms van balen (ook al is dat logisch).

Sommige topics zijn op het randje, en ik kan me dan ook wel voorstellen dat mensen er toch voor kiezen om deze in de lounge te plaatsen. Maar dingen als 'wat draagt jouw kind?' vind ik hier echt niet horen.

Wat ik dan weer niet doe is hier in de topics zelf over klagen. Ik meld het, zodat het verplaatst kan worden, en dan is het wat mij betreft ook klaar. Als ik het topic interessant vind reageer ik ook gewoon.

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Och nee daar kan ik me echt niet druk om maken, nooit gedaan ook, ook niet toen het niet lukte om zwanger te worden en ik in de mmm belandde...
    mocht ik dat wel hebben gehad, had ik besloten om even niet op zp te gaan maar naar een ander forum, het blijft toch echt een zwangerschapsforum en geen ikeaforum of mijnhondplastinbedforum dus weet je dat je het tegen kan komen, dan kon ik me namelijk net zo goed irriteren aan de advertenties hier, want ik wil ook wel mijn eigen rompertje ontwerpen etc etc (even voorbeeld over bovenste adv. ;) )

Nee, ik heb het allemaal zelf in de hand wat ik bekijk en wat ik doe op het net, anderen hoeven geen rekening te houden met mij... (in dit geval ben ik gezegend met een prachtige dochter hoor, maar ik zat daarvoor ook in hetzelfde schuitje als velen hier, ik ken die gevoelens van 'ik wil dat ECHT NIET zien" gewoon niet denk ik...)

Regels zijn wel regels, dus ja foei het mag niet, maar melden doe ik nooit.

19. sjak

sjak Niet meer actief

Als dit de dingen zijn waar mensen zich aan kunnen ergeren of zich druk om kunnen maken dan moeten deze mensen wel een heel makkelijk leven hebben... Kom op zeg... Het is toch niet voor niets zwangerschapspagina?

Deel Deze Pagina