Is dit nu echt zo moeilijk?

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

is mij ook opgevallen. lijkt me vooral voor mensen die moeilijk zwanger raken heel vervelend! ik denk dat vele het expres doen omdat ze meer reacties willen

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Buiten de mk om precies wat ik wilde schijven!

Of zien sommige dit hier als klikken bij de modjes? ;) :(
    Zo kunnen we met zn allen ZP toch op orde houden, of denk ik nu zo vreemd?
    Ik meld ze ook, we hebben niet voor niks verschillende delen op ZP.

3. flerk

flerk Niet meer actief

Ben ik het wel mee eens. Het lijkt nu of het uberhaupt niet over kinderen mag gaan, dat vind ik overdreven. Maar er staan inderdaad ook best wat zwangerschapstopics in. Ik denk dat altijd: die persoon zal hier wel nieuw zijn...

4. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik ben het met je eens hoor.
    Helaas komt bij ons geen 2e kindje waar ik het besr moeilijk mee heb.
    Vindt het leuk om hier over vanalles te praten, heb alleen even geen behoefte aan baby praat of broer en zus praat. ...

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja ik erger mij eraan ja...;) Het is idd een zwangerschapspagina MET regeltjes.. zou fijn zijn als deze opgevolgd worden.... zo moeilijk is dat niet.

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Helemaal mee eens!
    Snap wel hoor dat sommige het vervelend vinden, maar het blijft zoals springmuis zegt een zwangerschapsforum.

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik twijfel soms waar ik het neer moet zetten dus zal het vast weleens fout gaan. Als jij het lekker wilt melden moet je dat lekker doen :)

8. Tjee, dat er zelfs na de uitleg van meerdere meiden hier mensen zijn die nog zo respectloos kunnen reageren.. Absurd. Echt waar.

9. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Klopt. Heerlijk leven hebben we. Eerst een MA en nu komt de Ivf.

Het is niet dat ik nu keihard ga janken als ik hier een topic zie over babies etc. Het is alleen een steek af en toe van ' had ik ook maar een kleine'

Helemaal met je eens meis.

10. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    #91 Miekoe, 11 sep 2013
    Laatst bewerkt: 11 sep 2013
    Klik anders in vervolg in de grijze balk gewoon op 'nieuwe berichten'.
    daar staan alle up-to-date topics en zie je niet in welke categorie het staat ;)

11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Helemaal mee eens ts. Serieus mensen lezen niet knallen het neer.
    Ik meld ook wel eens wat niet alleen in de lounge puur om te helpen niet om flauw te doen.
    Pas ben ik zelf gemeld prima ik wist niet dat er een topic was over vakantie en vrije tijd.
    Kan me idd goed voorstellen als je lekker wil lezen in de lounge je geen zin heb in het baby verhaal van "tante truus"

12. Laat maar gaan Klaproos, als je zulke misplaatste en kwetsende opmerkingen plaatst of het nodig vindt om grapjes te maken over dit soort situaties, heb je echt totaal geen inlevingsvermogen en verdere uitleg is dan zinloos. Bah.

13. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

ja idd. En dan vooral die dame die ik in mijn laatste bericht heb geciteerd;) die met haar wat een lekker leven we eigenlijk hebben. So,ik ben effe goed op dreef,begin echt een gefrustreerde mmm mus te worden:)

Edit!,denk dat het zo niet bedoeld is door sommige meiden dus sorry :)

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ben het er ook mee eens, en heb mij daar nooit druk over kunnen maken.
    Dan mag er dus in geen enkel bericht iets over je kinderen gemeld worden, omdat dit als kwetsend zou worden ervaren.
    Laten we de banners er dan ook maar uitgooien.

15. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.899
    5.214
    113
    Home
    idem.
    ik meld ze ook vind het super irritant vooral als iemand het maar hier plaatst om meer reacties te krijgen.
    de meeste weten wel dat ze het verkeerd plaatsen.

maar sommige vinden het blijkbaar nogal moeilijk om zich aan regels te houden

16. flerk

flerk Niet meer actief

ik begin nu ook te twijfelen, wat 'mag' er allemaal niet in de lounge. Ik lees net dat iemand raad vraagt omdat haar zoontje van 4 in zijn gezicht is gekrabt door een vreemde kat. Moet dit topic dan ook verplaatst? Dit is een serieuze vraag, mag het uberhaupt over kinderen gaan in de lounge?
    Ik heb ooit een topic geplaatst dat onmiddelijk werd verplaatst naar peuters en kleuters. Ik vond dat zooo raar, het ging om een bepaald onderwerp, niet over mijn dochter van 5. Maar omdat ik haar noemde moest het maar verplaatst? Toen was ik eigenlijk wel geirriteerd, alsof er naar gespeurd wordt. Toen ik dit aangaf heeft beheer het teruggeplaatst. En in mijn ogen ook terecht. Dus wie oh wie weet meer duidelijkheid te scheppen? (beheer mag dat ook doen hoor)

17. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Is hier werkelijk een topic over? Waar mensen zich al niet druk om maken zeg.....

Deel Deze Pagina