mijn zoontje is bijna 6 maanden.. Hoe moet ik mijn schema straks maken? schema is nu.. 7.00 fles 180/6 soms slaapt hij tussendoor 9.00 meestal 9.30 fruit zoveel als hij op kan tussen 10.30 11.00 fles 180/6 maar net wanneer hij aangeeft. slapen tot 15.00 15.00 fles 180/6 17.30 18.00 groente zoveel als hij op kan 18.30 19.00 fles 180/6 met bambix rijstebloem 2 flinke scheppen.. En ik zou graag wat thee willen proberen maar wat voor thee kan ik geven.. en hoe moet ik dit doen? gewoon water koken thee laten trekken en dan af laten koelen?? Ik heb wat diksap geprobeerd maar dit wil niet echt lukken en hebben jullie hier een apart flesje voor.? kheb een nieuwe fles gekocht maar hij wil dr niet echt uit drinken.. Alvast bedankt!!
Hoi, Je zou met de opvolgmelk straks de fles om 15.00 uur kunnen laten vallen. In plaats daarvan een tussendoortje liga, rijstewafel o.i.d met wat thee/water diksap. Ik heb hiervoor een klein flesje gekocht die ze zelf vasthoudt in de wipper.(Elke keer aanbieden) Verder zou je in de ochtenfles fijne granen kunnen gaan geven. (papfles). Dan wordt de volgende fles ook wat later en kun je met de tijd brood aanbieden en daarna fles. Je kan gewone thee (volgens mij met mate) ,rooibosthee of smaakjesthee geven. (Je hebt ook speciale kinderthee)Wel een beetje slappe thee. Ik kook hier water, maak thee in een mok schenk wat in het flesje en leng die aan met koud water.
hee bedankt voor je reactie.. ik kan idd rooibos thee wel gaan proberen je geeft de thee dus eigenlijk nog wat warm.. ik hoef 2 sep pas weer naar cb.. dus vandaar die vragen allemaal.. anders had ik het daar even kunnen gaan vragen maar ja dan is hij alweer 2 weken 6 maanden
Heb hier zelf ook erg mee gezeten hoor! En dankzij zw pagina weet ik nu hoe ik het wil en ga doen. Blijft lastig! En idd, thee geef ik warm. Groetjes en succes!