wie kan me helpen met buikbanden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door p0ppemieke17, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p0ppemieke17

16 nov 2008
    26
    0
    0
    student
    limburg
    hoe weet je welke maat je moet nemen
    van buikband want zou dat dus egt niet weten he

grts
    kelly ;)

2. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    hai
    je moet de omtrek van je buik meten volgens mij met een meetlint en op de site staat bij welke lengte je welke maat moet nemen teminste op www.buikbanden.com

suc6

3. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Hoi Kelly,

Bedoel je een buikband als ondersteuning, of gewoon een in een leuk stofje als kledingstuk zeg maar?

Van de laatste heb ik de kleinste maat (die van miss etam maat s/m) maar dat ligt ook aan je normale kledingmaat en hoe hoe groot je buik is.
    Deze zaten bij mij trouwens pas echt goed / leuk toen ik een week of 20 zwanger was, gewoon even passen in de winkel.

Buikband die je als ondersteuning kan kopen weten ze je vast meer over te vertellen in de winkel, maar is het nu nog een beetje vroeg voor denk ik ;) , bovendien zijn de meningen over het gebruik hiervan verdeeld, de een zegt dat het goed is de ander zegt van niet omdat je eigen spieren dan slapper worden.

4. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Ik had van miss etam een L en een s/m. Ondanks mijn enorme buik met 41 weken was die L nog steeds te groot en droeg ik de s/m. Die zat toen lekker strak en ondersteunde daardoor een beetje de buik, vond het erg prettig zitten als we bv naar de winkel gingen en ik een stukje moest lopen.

5. p0ppemieke17

16 nov 2008
    26
    0
    0
    student
    limburg

ik wil de buikband gewoon dragen onder mijn bloesjes omdat deze nogal kort zijn en opt school zijn ze er nogal streng over omda dat uniform is op sgool dus ja een bloot buikie hoort daar nie egt bij drm meer dan kunne ze niet meer klagen he
    bedankt voor de tips

grts ;)
    kelly

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Even nog een tip! De Hema heeft buikbanden nieuw in zijn assortiment. Ik vind ze erg leuk :D

7. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    poppemieke, je hebt van mamalicious ook hemdjes voor zwangeren. Ik vind ze ideaal want zijn lekker lang, ondersteunen ietsjes en kleden mooi af. Ik ben nu bijna 20wkn maar de buikband die ik heb van de hennes, pas nog steeds niet, wel goed om mn buik maar te ruim om mn middel. Die hemdjes van mamaliciouszijn one size.

8. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ik heb 2 gekocht bij H&M size one, ze hebben geen maten. En witte en een zwarte voor Eur 12,90..

Deel Deze Pagina