dames 2 weken geleden met spoed geopereerd omdat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. gisteren op controle geweest en we mogen weer proberen. nu ben ik opzoek naar ervaringsverhalen. zijn jullie zelf ook weer door gegaan of 1 x ongesteldheid afgewacht? ik heb volgens mij nog steeds hcg in mijn lichaam omdat de ovulatietesten al 2 dagen positief zijn. dus heeft het volgens mij niet zo veel zin om te testen. ik hoor graag hoe jullie dit hebben aangepakt.
Wat enorm vervelend meid! Wij moesten de zwangerschap bij 17 weken afbreken. Hierna ook nog geopereerd en wij Mochten gelijk weer proberen(Dus wel wat anders dan bij jullie) maar ik heb k2v5 zwangerschapstestjes gedaan om te kijken wanneer het Hcg uit mijn lijf was (dit was na 2 weken zo) en daarna weer gaan tempen om inzicht te krijgen in m'n cyclus. Hopelijk ben je snel zwanger en mag het dit keer goed gaan! Hou er rekening mee dat je cyclus flink in de war kan zijn na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap
Jeetje Jajo wat heftig zeg! ik heb 1.5 na de operatie een kvk gedaan en die was nog positief. ik ga ook geen kans onbenut laten hoor. ik heb bij de dokter verzoek gedaan tot bloedprikken om te kijken of het hcg nog in mijn bloed zit en of het terugloopt.
Ik heb afgelopen januari een bbz gehad en mij werd geadviseerd om 1 cyclus af te wachten. Dit hebben we gedaan, maar ik bleef veel pijn houden dus opnieuw terug naar de gyn, kon niet bij mijn eigen terecht, maar die andere gyn zei dus dat het zeker een half jaar duurt voordat je weer helemaal genezen bent (mijn littekens zijn idd nog steeds rood, maar wel heel stuk geslonken). Ik ben zelf chronisch ziek, dus bij mij duurt herstel altijd wat langer, maar ik zou zeggen kijk echt hoe je je er bij voelt. Mijn hormoonhuishouding is nog steeds van slag, en tot aan deze maand voelde het ook niet goed om weer een poging te wagen. Het is een hele ingrijpende gebeurtenis, neem daar de tijd voor die je nodig hebt =]
Spannend meid! Ik zou gewoon elke week een k2v5 testje doen, dan zie je wanneer het Hcg uit je lijf is. Ik zag het ook goed aan m'n temp en had 3.5 week na m'n bevalling (en dus 1.5 week nadat het Hcg uit m'n lijf was) weer een eisprong, maar het kan dus erg wisselen per persoon. Hopelijk heb je snel je eisprong en ben je snel zwanger!
Ik moest ook een maand wachten. Het grootste deel van de vrouwen hier op het forum is binnen een jaar weer zwanger. Hopelijk hoor jij hier ook bij Ik viel helaas niet in die categorie, maar ben nu inmiddels ook zwanger
Fijn dat je weer zwanger bent Anneliesje! Gaat alles goed? Ik ga de eerste maand niet wachten maar ga het ook niet opzoeken. Het komt zoals het komt denk ik maar