1 dag voor nod negatief, toch zwanger?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kersje7, 11 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik ben erg benieuwd wie er 1 dag voor nod negatief heeft getest en toch zwanger was!

Alvast bedankt!

2. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Ik! Ik teste pas met 7 weken zwangerschap positief. Ik had al het idee dat ik gek aan het worden was haha. Wist 100% zeker dat er iets aan de hand was maar de testen bleven maar negatief

3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ben je zeker van je eisprong?
    Bij mijn middelste ben ik op dag 28 begonnen met testen, 2 dagen voor nod. Negatief. Uiteindelijk pas op dag 40 (!), 10 dgn na nod een tuurstreepje. Bij termijnecho een week terug gezet, had dus opeens een late eisprong gehad en terugkijkend veel te vroeg begonnen met testen.

Als je wel zeker bent van je eisprong, dan hebben de meeste mensen 15-16 dpo toch echt wel een positieve test in handen. Ik weet dat fertility friend 18 dpo aanhield, omdat een LF maximaal zo lang duurt.

Veel succes!

4. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties!

Dreamcatcher dat is wel heel bijzonder zo laat pas positief. Kan me voorstellen dat je dacht dat je gek aan t worden was!

Kache ik heb op 27-1 een positieve ovulatietest gehad, dus ik denk dat ik vandaag 13 of 14 dpo ben. Ik had dinsdag een tuurstreepje, maar vandaag niet duidelijker (zelfs iets lichter leek wel). Ik twijfel nu of die van dinsdag niet vals positief was.
    Vorige cyclussen had ik een lf van 12 en een cyclus van 29/30 dagen. Vandaag is dag 32 van de cyclus, en nog geen ongi.
    Ik heb afgelopen zondag en dinsdag wat (echt heeeeeeel weinig) bruinverlies gehad.

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    kan zomaar.. de een maakt het nou eenmaal sneller aan als de ander. hangt ook wel een beetje af van welke test je gebruikt.
    Bij de kv is het waarschijnlijker dat je snel possitief test omdat die lage waarden meet. Maar een da test reageert pas op hogere waarden

6. Spa1987

Spa1987 Actief lid

13 apr 2012
    200
    46
    28
    NULL
    NULL
    Ik. Ik kreeg pas op 18 dpo positieve test (en ja, heel zeker van eisprong)
    Testen waren voor die tijd omowit

7. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Nanette ik test idd altijd als eerste met de kv, die is gewoon het gevoeligst.

Spa ook heel bijzonder! Bedankt voor je reactie!

8. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    Bij mijn eerste met kruidvat pas op Nod postief daarvoor echt omo wit

Deel Deze Pagina