Bloedneus?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ibas, 26 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Wat is dit nu weer :$?!

De laatste dagen voel ik van alles, mn vriend vind me 'raar' en aan alles denk ik dat ik zwanger ben. Vanmorgen werd ik wakker en dacht; nee niet zwanger! Helemaal van overtuigd ineens dat het niet zo is. Wil ik ook echt denken om mezelf niet nog gekker te maken :).

Ik zit nu lekker op mn gemakje beetje rond te snuffelen hier; ineens bloedneus!! Heb ik mn hele leven nog nooit gehad!!! :$
    Hier wordt je toch helemaal gek van... :(.

Sorry moest t eventjes kwijt.... :)

2. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Nouja :$. Krijg ik ineens uit het niets een smsje van mn schoonzusje; je bent zwanger! Ik stuur terug; huh? x. Zij; Ja ik weet het zeker!! Ik werd vannacht wakker omdat ik voelde dat ik een cadeautje voor mijn neefje of nichtje moest bestellen en ik kan het niet los laten. Ik weet het zeker. Ik ken dit gevoel!

Naja...... :$:D

3. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hi Ibas,

Ik heb wel eens gehoord dat een bloedneus een teken kan zijn van zwangerschap....omdat je bloedvaten dunner worden ( of zo iets ), en het daardoor makkelijker kan gaan bloeden. Ook bloedend tandvlees kan een teken zijn....
    Toen ik zelf zwanger was, maar het nog niet wist, merkte ik met de sex dat het wel heeeeeeel erg gevoelig was daar onder ;) Pas nadat ik posi test had, drong het tot mij door dat het daarom zo gevoelig was.....
    Het is wel spannend hoor....waarom doe je morgen niet nog eens een testje? Misschien geeft ie dan wel een mooie positieve streep...
    Heel veel succes en we duimen voor jou!!

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Dat van die bloedneus komt me enigzins bekend voor. Heb de laatste paar dagen steeds dat als ik me neus snuit er stukjes bloed bij zitten. Vandaag is ook me NOD dag en ben altijd heel stipt in me cyclus....maar nog geen ongi te bekennnen! Begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden.

Weet je schoonzusje dat jullie bezig zijn voor een kindje? Want anders is het wel heel frapant! En wie weet heeft ze wel gelijk. Spannend meid! Ik hou je topic in de gaten...:)

Deel Deze Pagina