efteling babyswitch. ook voor grotere kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door taliaa, 9 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    Hoihoi hollebollegijsjes van me,

Morgen gaan wij de efteling weer vereren met een bezoekje. Nu nemen wij 2 kinderen mee. Een van 5 (120) en 1 van 3(100). Wie weet of we met hun ook gebruik kunnen maken van de babyswitch? En hoe dat dan werkt?? De oudste mag overal in, maar durft dat waarschijnlijk niet. En de jongste mag er natuurlijk niet in.

Wie helpt ons verder?

2. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Kan bewoon voor alle kinderen. Wat je ook kunt doen is met zijn allen in de rij gaan staan. En dan eerst je man laten gaan met kind wat er in mag. Jij wacht met je andere kind. Dan zijn ze terug man gaat eruit, pakt kind wat niet mag mee en jij stapt in met je andere kind wat er al in zit zelfde principe...

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    dat werkt niet. de uitgang ligt meestal ergens anders dan de ingang en wachtrij. dan zal diegene die eruit komt, eerst weer door de wachtrij moeten om bij je te kunnen komen. denk niet de rest van de wachtende het zo grappig vinden als die hun voorbij loopt..

4. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Buiten dat is het niet eerlijk, omdat dan het kind wat er wel in mag er 2x achter elkaar in zit. Ik denk dat ik not amused zou zijn als ik dit zou zien gebeuren.

5. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Of het karretje er nou uitgaat met 1 volwassene of met het kind ernaast.. :$

6. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Het werkt wel zo want bij de babyswitch moet degene die als 2e wil gaan bij de uitgang vd attractie wachten. En hoeft dus niet de hele rij langs te lopen.

Het werkt echt perfect! Wij waren er op een superdrukke zaterdag en we waren echt de enige die er gebruik van maakten. En 1x had dochter inderdaad geluk dat ze 2 rondjes mocht omdat er toch niemand anders naast kwam zitten (en het personeel zelf ook zei; laat haar maar zitten hoor) maar anders haalden we haar zelf er gewoon uit na 1 rondje. Ze had misschien wel vaker een extra rondje gekund maar goed, vaak was voor haar 1x wel voldoende :)

7. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Je hebt een baby bij je die nergens in mag. Dus geldt ook zeker voor jullie. Anders moet je apart 2x in de rij. Werkt echt fijn.

8. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Oh wat tof! Ik wist helemaal niet dat dit bestond! Superhandig voor wanneer wij naar de Efteling gaan binnenkort ^^

9. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik heb het niet over de baby switch, ik heb het over de manier die Beertjenicky noemt;)

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    De baby gaat niet mee:)
    Maar de babyswitch zou dus kunnen met de grote kids.
    Maar inderdaad gewoon samen in de rij zou ook kunnen. Dus bv bij de python. Eerst ik, en dan bij t einde van de rit geeft mijn man kinderen over de kar aan mij en stapt hij zelf in? En dat vinden ze oke?? Heb niet zo'n zin om voor niks in de rij te staan:)

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik wist ook niet dat dit bestond :$

Vet handig :D !!! Ik weigerde al om naar de Efteling te gaan met de baby omdat hij nergens in kon - en ik eigenlijk bij voorbaat al weet dat ik dan de pineut ga worden omdat ik overal in wil en niet kan & natuurlijk echt geen zin heb om 2x de wachtrij omstebeurt te gaan doen.

12. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ja werkt echt perfect. Heb ik gedaan met man en zoon van 3. Denk er wel aan dat er vaak 2 karretjes rijden dus als je man eerst gaat dan zit hij niet in de karretjes dat als eerste weer stopt. Hij zit dan in de volgende pas. Dan moet je dus iemand anders tussen jou en je man in laten staan. Dus man gaat, jij wacht met kind. Volgende karretje stopt, je laat iemand voor. Karretje stopt weer, man neemt kind over en jij gaat

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    Ohja!!is de hitte. Maar ik snap hem.

Deel Deze Pagina