voor zaterdag zijn we uitgenodigt voor een etentje de tante van vl word 50 en dus mogen we mee gaan wokken we zouden eigenlijk afzeggen maar we waren het totaal vergeten en ze heeft ons dus al besproken en dus nu eigenlijk wel verplicht om te gaan nou zijn we dus ook verplicht om een kado te geven alleen weet echt niet wat die tante heb ik 2x gezien in de 2 en een half jaar dat vl en ik samen zijn en dit alleen op de verjaardag van haar kleinkind en 1 keer op de verjaardag van mijn schoonouders dus eigenlijk hebben we er geen contact mee sterker nog in de 3 jaar dan mijn vriend in zijn nieuwe huis zit heeft ie hun nooit gezien dus wat moet je zo iemand kado geven?? iemand ideeen?
Een goeie fles wijn of champagne ofzo? Of een bon voor een etentje? Of misschien eens bij je schoonouders horen of die iets weten voor haar?
Ik doe dan altijd heel saai en simpel: een envelopje. Zonder kaartje of wat ook. Als je ze niet kent bespaart je dat ook de moeite iets op te schrijven voor iemand die je niet kent en dus niet weet of het wel bij diegene past of dat je het zelf überhaupt meent.
het goed doen kan toch niet want bij haar is altijd alles beter groter duurder je kent het wel dus wil toch ook niet overdreven doen
Irritant zijn zulke mensen Als je gewoon anoniem envelopje doet met geld of een bon weet ze daar niks van dat ie van jullie is. Die zal ze vast wel meer krijgen.