Even van me afschrijven. soms word ik er een beetje simpel van. Nu alweer 2 nachten in touw met de keine dame. Gister werd ze dan wakker van een keiharde onweersknal. Ok kan gebeuren, maar om haar daarna weer in slaap te krijgen is een drama. Laten liggen en niet oppakken helpt niet, even knuffelen en dan neerleggen helpt niet. Laten huilen werkt niet, kan ze makkelijk 3 kwartier volhouden ( mama niet) dus maar bij ons in bed gelegd, maar dan begint ze te keten. Weer terug in bed, ze is dan wel heel moe, maar slapen ho maar. Hoe doen jullie dat?
Misschien heeft ze last van de 11 maanden sprong, en is ze daardoor extra moeilijk in slaap te krijgen? Ik heb geen tips voor je, veel sterkte!
Gisteren met de onweer was ik ook ff bang dat mijn zoon wakker zou worden, zaten echt harde knallen bij. gelukkig doorgeslapen, maar als hij wakker zou worden dan zou hij over de slaap heen zijn en wel even een tijdje wakker zijn geweest. misch was dat ook het geval met je dochter? dan hebben ze even geslapen, en worden ze wakker en dan zijn ze ook goed wakker... Mijn zoon wordt momenteel ook wel eens wakker na 2 uren slapen 's avonds en gaat dan gek doen en spelen in bed. Ik ben dat heel consequent, hij komt niet uit bed 's avonds. Ik geef hem wat water te drinken in zijn bedje en ga er meestal nog even 3x kijken zonder wat te zeggen tegen hem dan heeft hij er ook geen lol aan als mama komt.. Vorige week sliep hij na 22 uur nog niet terwijl hij bekaf is... huilen doet hij dan niet, gaat spelen en gek doen in zijn bed. Als hij gaat huilen troost ik hem uiteraard wel, en dan mag hij ook even uit zijn bedje, maar zolang het spelen is blijft hij in bed, dan is er ook niks aan de hand