Debaky had ook het aanbod dat je haar een pb kon sturen Cat heeft mij een pb gestuurd, hopelijk ook naar debaky
Het bericht waarin ik aangeef dat als je behoefte hebt om te praten je een Pb kan sturen. Maar je concentreert je teveel op het negatieve waardoor je de positieve dingen dus niet ziet.
Van pagina 1 tot zeker 22 kun je heel veel positieve reacties vinden. Concentreer je daar eens op. En na pagina 22 zijn er nog zat positieve reacties maar inderdaad ook enkele negatieve, althans, jij zal ze negatief zien, zijn ze niet maar jij zal het wel zo ervaren.
Gelukkig kan ik wel tegen wat minpuntjes. En er heeft niemand een diagnose gesteld hoor. Wat me wel opvalt is de hoeveelheid manipulatie in dit korte stukje tekst van jou. ‘Iedereen zou toch...’ daarmee probeer je kracht bij te zetten voor het feit dat jij geïrriteerd raakt. Ik zou van daar niet geïrriteerd van raken, zeker niet op een forum. ‘Allerlei diagnoses’ is ook nogal overdreven. Ik heb nu twee stoornissen voorbij zien komen, maar niemand heeft een diagnose gesteld. Je pestverleden doet in dit deel van de conversatie totaal niet ter zake. En dat het ‘logisch’ zou zijn, is weer een manier om kracht bij te zetten dat je irritatie terecht zou zijn. En nou kan je hierover best geïrriteerd zijn, maar het valt me op dat de manier waarop je dat verwoordt vol manipulatie zit.
Lees je wat ik schrijf? Lees eens vanaf pagina 1 terug, heb je dat al gedaan? En je kan de voor jouw negatieve reacties toch ook negeren en alleen kijken naar het positieve? Waarom doe je dat niet?
Zie wat je wil zien. Hoezo heeft pestverleden er niets mee te maken bv? Dan ben je juist gevoelig voor commentaar enz.
Nogmaals de vraag of je vanaf pagina 1 hebt terug gelezen? Dus die pagina of 3 waarin jij en ik aan het communiceren waren, waarin ik je probeerde te begrijpen en te helpen zijn vooral negatief?
Ik doe ook mee, kwestie van dit topic een positieve draai geven. Ik ben 32 jaar, 7 jaar samen met mijn man. Ik ben destijds voor hem naar Belgie verhuisd. We hebben 3 dochters. Ik werk in de media, mijn man voor de overheid. Hobbys zijn lezen, films kijken en ons gezin. Dat is druk genoeg op het moment
Heb oprecht te doen met TS. Weet ook niet zo goed waar ik het geduld vandaan haal, hoop gewoon stiekem dat ze het ineens ziet dat 9 van de 10 hier in dit topic het gewoon goed voor hebben met haar.
Ik hoop dat het geen ijdele hoop is! Maar gezien de afgelopen 20 pagina's ben ik er bang voor. Maar hé wie weet...
@cat2 ik had ook nog wat vragen gesteld, maar je reageert alleen maar op de mensen die jou negatief benaderen momenteel. Focus je eens op de positieve reacties, want daar lees je blijkbaar overheen.
Serieus, 2 mogelijke stoornissen zijn er genoemd. NIET gesteld. Ik vind het oprecht triest voor je dat je een pestverleden hebt. Maar elke keer doorzagen op het feit dat je vroeger gepest bent en dat je schoonouders geen fan van je zijn, je zo eenzaam bent en de rest van je standaard antwoorden in dit topic irriteert iedereen. En dan lijkt het mij juist weer logisch dat je zelf verantwoordelijk bent voor je eenzame bestaan. Ik vind het ook knap van de dames die je nog steeds proberen te helpen door te zeggen dat ze open staan voor contact. Want ik heb zeer sterk het gevoel dat je vooral bevestiging zoekt dat je idd zo zielig en eenzaam bent.