Wij zijn momenteel druk bezig een huisje in de tuin aan het bouwen voor ons zoontje van 6. Helemaal achterin links op de foto (is nu alleen een geraamte nog), Wat een heerlijke rust zal dat geven straks...
Leuk! Positiviteit, ik doe mee! Ik ben 28 jaar, ruim 11 jaar samen met mijn man waarvan 7 jaar getrouwd. Ik werk 4 dagen in de week als coach. Elke dag geniet ik weer van mijn werk en mensen te zien groeien in hun job! We hebben samen 1 kindje, die alweer bijna 6 jaar wordt. Vandaag heb ik training gehad en nu zit ik voor de deur in het zonnetje te kijken hoe m'n zoontje lekker buiten aan het spelen is. Mijn man heeft een vrije dag en staat nu lekker in de keuken voor ons te koken!
Gezellig hier!Ik doe weer even mee,ik ben 40 en moeder van een 3jarige stuiterbal.Ondanks de flinke tegenslagen van de afgelopen tijd (zoonlief heeft ptss en ass en overgevoelig voor geluid om maar even iets te noemen...) ben ik oprecht blij met ons leven zoals het nu loopt! Het is heerlijk weer en afgelopen weekend gezellig bij mijn moeder geweest,mijn zoon heeft zich geweldig vermaakt in de tuin. Komende tijd spullen uitzoeken en inpakken omdat we gaan verhuizen,ik heb mijn huis verkocht met een overwaarde ipv restschuld,2018 gaat goed van start. Iemand nog leuke plannen morgen?
Leuk! Ik doe ook mee! Ik ben 27 jaar, 8 jaar samen met mijn vriend. Wij hebben 2 katten en een zoontje van 4 maanden. Ik woon in Frankrijk. Ik hing tot voorkort tegen een PND aan, maar gelukkig begin ik mij steeds beter te voelen Ik heb geen specifieke hobbies, ik vind zo'n beetje alles leuk en interessant. (Behalve als het sporten betreft ) Op dit moment zit ik samen met mijn zoontje op een terrasje en drink ik een kopje koffie met uitzicht over een meer. Het is hier heerlijk weer! (23 graden). Hoe is het weer bij jullie?
Meiden wat heerlijk al die positiviteit!! Ik word er helemaal blij van Prachtige foto's zag ik voorbij komen Ik maak het nog bonter... we zijn net op de terugweg van de kinderboerderij langs de winkel gelopen...mijn oudste wil bbq Zo nu ff spammen in het topic wat ik eet vanavond
Heerlijk Paula, lekker BBQ-en. Ik hoop dat het weekend ook nog goed weer is dan gaat de bbq hier ook aan.
Ik ben lekker naar het bos geweest en terrasje gepikt. Leuk dat het topic toch nog een andere draai heeft gekregen
Het is hier echt gezellig. Ik ben op de speeltuin en stel vast dat mijn klein bangerikje na heel veel tijd, liefde en aanmoediging een kleine durfal aan het worden is. (Trotse mama modus).
Wil je hem nu al uit huis hebben. Lekker hoor die ruimte! Ik ben beetje down vandaag dus ikteer lekker mee op jullie positiviteit
Fijn, al die positiviteit! @Biny ik snap je helemaal. Ik rust echt uit als de twee oudsten op school zitten. En zij maken ook veel ruzie op het moment. Maar ik probeer toch zoveel mogelijk erop uit te gaan, al sta ik vaak met het zweet op mijn rug bij de kinderwagen met een dwarse peuter en koppige overgevoelige kleuter.