is dit nu pesten?

Discussie in 'De lounge' gestart door cat2, 10 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Nog gefeliciteerd!

Ik ga zo mijn zoontje op bed gooien en hopelijk 2 uurtjes slapen voordat ik aan mijn nachtdiensten begin.

Kyra73 vindt dit leuk.
  2. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Dat is nou de kracht van een positieve instelling (maar dat weet je :thumup:) nu maar hopen dat ts zich hierdoor aangesproken voelt en haar negatieve instelling langzaam om gaat draaien naar een positieve instelling.

Ik ga nu even fijn aan de hobby met een lekkere radler erbij.Morgen maken we er weer een leuke dag van,veel naar buiten om door de blaadjes te lopen.

DastyQueen vindt dit leuk.
  3. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Dan kom je gezellig mijn kant op. We hebben toevallig binnenkort een huisje in de tuin beschikbaar. Moet je alleen wel even vechten met mijn zoontje (geen gemakkelijke opgave kan ik je vertellen :roflmao:).
    Ik zou zelf wel dichtbij zee willen wonen, momenteel minstens 5 uur rijden voor ons. Dus wat dat betreft zou ik wel eens met jou willen ruilen...

Chocolat en Debaky vinden dit leuk.
  4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nog gefeliciteerd! :D

Kyra73 en Debaky vinden dit leuk.
  5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Misschien stomme vraag hoor, maar wat voor huisje word het precies?:D

Een hokje om in op te sluiten ipv achter het behang te plakken?:p

Nee zonder gekheid, ik ben benieuwd!

En wat ontzettend gaaf zo’n grote tuin!

Marchella en Debaky vinden dit leuk.
  6. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Wat een gezelligheid hier:) ik heb even 2 boefjes op bed gelegd en ga nu zelf lekker op de bank. Mijn man is vanavond weg dus ik heb het rijk alleen.

DastyQueen vindt dit leuk.
  7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    We kunnen van de zomer wel even aan huisje ruil doen hahaha. Ik ben namelijk verkocht aan Frankrijk, dit jaar weer na jaaaaren voor het eerst geweest en ik voelde mij helemaal thuis. Al die leuke kleine franse marktjes, vieze kaasjes proeven met mijn oudste zoon, verlaten gebouwen bezoek. Count me in!

Moet wel eerlijk bekennen dat ik het heel moeilijk zou vinden om de kust er voor op te geven, ben een echt water mens en heb dus zo af en toe echt even het strand nodig om mijn hoofd '' leeg '' te maken.

Whysteria vindt dit leuk.
  8. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik ben een beeld denker en nu zie ik dit dus voor mij hahahaha :roflmao::roflmao::roflmao:

Child-in-Prison-38468.jpg

9. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik ga zo mijn jongste naar bed brengen. Dan mijn natte haren lekker uit de handdoek halen en heerlijk bank hangen. Vanavond als mijn man op bed ligt ga ik zml terug kijken.

10. Whysteria

Dan zelf ook even met de billen bloot: ik ben Whysteria, 47 jaar jong, en sinds 23 jaar samen met mijn vriend (Engelsman).
    Na 14 jaar in Londen te hebben gewoond hebben we 6 jaar geleden besloten naar Frankrijk te verhuizen. Onze zoon is in Engeland geboren vlak voor de verhuizing, en sindsdien wonen we in the middle of nowhere in Bourgondië.

11. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Misschien komt @cat2 ook nog meekletsen. Het is geheel vrijblijvend.

Gefeliciteerd Kyra! Je hebt vast nog nooit zo een zomerse verjaardag gehad!!
    Hier morgen een rustig dagje in de planning, mijn schaambeen kraakt de laatste dagen nogal en heeft wat rust nodig.
    Dus ik ga mijn totaal niet stylisch-verantwoorde woning in gedachten ombouwen tot een VT-wonen huis en lekker verder dromen :roflmao:.

DastyQueen en Kyra73 vinden dit leuk.
  12. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wauw! Ik wilde gaan kijken waarom dit topic nog steeds open was en hoe deprimerend en frustrerend het nu zou zijn, maar het is ineens gezellig! :D
    Top gedaan! :D

Kan ik trouwens ook nog lering uit trekken. Mijn dochter heeft zichzelf vandaag overtroffen in hoe verschrikkelijk ze kan zijn:| maar vlak voor het slapen gaan was ze weer mijn lieve meisje waar ik zo trots op ben. En nu ligt ze heerlijk te slapen zodat ik bij kan komen, morgen wordt vast een betere dag;)

Chocolat en Marchella vinden dit leuk.
  13. Whysteria

Oh en dit is de gevangenis van dichtbij. Het wordt een huisje op poten met een terrasje ervoor. Voor wie interesse heeft wil ik wel wat updates plaatsen. Morgen gaan er hopelijk wat dakplaten op.
    Ik heb trouwens alles grotendeels zelf bedacht/ontworpen, dus ben best trots... :)

14. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik zou het jammer vinden als @cat2 niet komt kletsen. Ze wilde immers ergens bij horen en dit is een kans die ze krijgt. Hopelijk pakt ze die met 2 handen aan

DastyQueen en Debaky vinden dit leuk.
  15. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wauw! Dat is toch de droom van ieder kind. Geweldig!

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hahaha:roflmao:

17. Whysteria

Haha, hij heeft het zelf al over een ijskast, TV, en computer die erin moeten. En er schijnt een kasteel naast gebouwd te worden voor Mummy... Ze zijn niet snel tevreden die hedendaagse kleuters... :roflmao:

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Wat cool zeg!!:D

19. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Wat een positief topic haha Dan doe ik ook mee...

Ik Ben Blossom, 32 jaar, getrouwd en moeder van een zoon (4) en dochter (bijna2)
    Ik bem voor de liefde verhuisd en in de omgeving waar ik nu woon heb ik me ook weleens eenzaam gevoelt. Geen familie/ vrienden meer dichtbij.
    Maar inmiddels een hele lieve goede vriendin gekregen en leuke collega's.

Ook ben ik als hobby met bento lunches voor kindere bezig. Mijn IG account loopt zo goed dat ik nu zelfs betaalde opdrachten krijg en workshops ga geven! Zo leuk om je netwerk zo uit te zien breiden met leuke mensen terwijl ik hier niks had.
    Ik kom ook uit een depressie en ik merk dat het leven me steeds meer toe lacht.

Leuk om ook jullie verhalen te lezen!

DastyQueen, Marbloempje, Wenda en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hahaha ow geweldig dit.
    Ik zie het al helemaal voor me.

Deel Deze Pagina