Is dit nu positief of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dettine, 27 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dettine

Dettine Lid

9 sep 2020
    55
    24
    8
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik heb gisterochtend ( 1 dag voor nod) getest en daar was een heel vaag 2de lijntje in mijn opzicht.

Vanochtend weer getest ( hoor vandaag ongesteld te worden) maar nu is die test naar mijn idee lichter dan die van gisteren....

Nu twijfel ik... is dit nu positief of niet?

Bijgevoegde bestanden:

2. Mia1992

Mia1992 Actief lid

31 okt 2019
    134
    221
    43
    Vrouw
    Ik zie zeker wat, maar eerlijk gezegd vind ik ze wel vrij licht voor je termijn.. Ben je zeker van je ei sprong?

Dettine vindt dit leuk.
  3. Dettine

Dettine Lid

9 sep 2020
    55
    24
    8
    Vrouw
    100% zeker weet ik het niet. Ik wissel een beetje rond de 28 dagen. Dus je denkt dat ik te vroeg test?

4. Mia1992

Mia1992 Actief lid

31 okt 2019
    134
    221
    43
    Vrouw
    Wanneer denk je dat je ei sprong was? Als je het verder niet gericht hebt opgezocht is de kans zeker aanwezig dat je te vroeg test. Geen bloed is goed denk ik dan maar, en zou je over 2 dagen even opnieuw kunnen testen :)

Dettine vindt dit leuk.
  5. Dettine

Dettine Lid

9 sep 2020
    55
    24
    8
    Vrouw
    Ik heb eerlijk gezegt geen idee. We waren niet specifiek bezig om zwanger te worden. Ben dolblij als het zo is. Maar twijfel nu dus.... ik dacht misschien vanmiddag nog een xtje testen. Wachten vind ik best moeilijk eerlijk gezegt.

6. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik zie ze op beide testen. De linker is iets duidelijker dan de rechter. Voor NOD is ie wel vrij licht maar ik lees dat je niet helemaal zeker bent van je ei dus zou zomaar kunnen dat je nog voor je nod zit. Ik zou morgen nog eens testen om te kijken of er een goede oploop te zien is :D:thumup:

7. Mia1992

Mia1992 Actief lid

31 okt 2019
    134
    221
    43
    Vrouw
    Wachten is ook heel moeilijk! Ik kon het zelf ook niet hoor :roflmao:
    Heb je nog getest vanmiddag?

Dettine vindt dit leuk.
  8. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Dettine vindt dit leuk.
  9. Dettine

Dettine Lid

9 sep 2020
    55
    24
    8
    Vrouw
    Ik heb zeker nog getest. Dit maal met de clearblue digitale en die gaf aan Zwanger. Dus heb het was wel positief. Ook heb ik niet met ochtendurine getest maar gewoon overdag.

Lovieyou vindt dit leuk.
  10. AliceinW

AliceinW Niet meer actief

Niet iedereen heeft meteen op z'n nod een duidelijke test. Niet iedereen maakt even snel hcg aan. Late innesteling veroorzaakt dat ook. Ik ben "zo iemand" :)

Dettine en Colinn vinden dit leuk.
  11. AliceinW

AliceinW Niet meer actief

Gefeliciteerd! Ik duim mee voor een goed verder verloop :)

Dettine vindt dit leuk.
  12. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Daar heb je zeker gelijk in. Zolang er maar een oploop te zien is idd :thumup:

TS: fijn dat de CB zwanger aan gaf. Toch altijd fijn om het te lezen ipv naar een streepje te moeten turen hè :D:D

Dettine vindt dit leuk.
  13. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! :D heb je geen streepjes test meer gedaan?

Dettine vindt dit leuk.
  14. Mia1992

Mia1992 Actief lid

31 okt 2019
    134
    221
    43
    Vrouw
    Nou wat fijn om te horen! Gefeliciteerd!!:D

Dettine vindt dit leuk.
  15. Dettine

Dettine Lid

9 sep 2020
    55
    24
    8
    Vrouw
    Ik denk ik doe nu nogmaals een streep test. Zou vandaag 5 weken moeten zijn. En die lijn is zeker duidelijker. Maar het zijn geen knaltesten. Totaal niet. Maar dit was puur voor de gein even kijken of het nu wel duidelijker was. Zelf ben ik dus geen voorstander van de action testen. Niet lekker duidelijk in mijn geval

16. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Heb je een foto?

Deel Deze Pagina