Is dit nu positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Chaymi, 19 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    @SchoesjeR; Gisteren was mijn eisprong denk ik zo. Ik had laat op de avond een hoop steken in mijn onderbuik en nu nog steeds eigenlijk en het klussen deed gisteren best zeer... Baarmoeder zat behoorlijk laag volgens me...

Straks inderdaad maar doortesten en we zullen zien wat ie vandaag weer aangeeft en ik hoop ook dat het over 2 weken iets moois zal geven...

Vorige rondes hebben we altijd om de dag geklust, maar deze ronde eigenlijk wel iedere dag behalve afgelopen woensdag niet, maar dat komt omdat mijn testen zo gevoelig zijn en al gedurende 5 dagen een lijntje vertonen dat we het zekere voor het onzekere hebben genomen.. Vorige rond met deze Kruidvat tests had ik witte testen tot de dag van de eisprong volgende mij en toen kreeg ik een licht streepje, vandaar...

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    idd doortestten en als je ei idd gister is geweest hoef je vanavond niet meer te klussen

Ligt voorraad genoeg

Ben benieuwd of je test afneemt

3. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Anders ikke wel... het zou wat zijn als ie vandaag weer knalt:D

4. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hierbij de test van vandaag (de onderste)... Naar mijn gevoel knalt ie minder dan gisteren... :(

Bijgevoegde bestanden:

• 2507.jpg
      2507.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,3 KB
      Weergaven:
      18
  5. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

die van gisteren loopt volgens mij ook weer af :) ja wij klussen ook om de dag en als ik denk misschien zit ik nu in mijn vruchtbare dagen dan 2 of 3 dagen achter elkaar hihihi.
    Had nu al 3 dagen vruchtbaar slijm gespot (sorry) voor de details hihihi.
    Gisteren rond avond eten erg veel steken in mijn onderbuik richting baarmoeder zeg maar. en heb je vandaag al getest.

We lopen gelijk op :)

6. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    En de test van vandaag, die streep die wordt maar niet lichter...

Het nu is jouw klusbeurt.. Ja leuk he, hopelijk is het raak voor ons beide, zijn we saampjes zwanger!!

Ik had deze ronde eigenlijk heel weinig slijm in vergelijking met de vorige keren, geen idee of dat ook iets zegt... :(

Bijgevoegde bestanden:

• 2607.jpg
      2607.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,5 KB
      Weergaven:
      14
  7. SchoesjeR

o ik zie het wat raar, maar deze zijn wel heel gevoelig toch.
    Het kan 4 dagen lang knal positief blijven he, lees ik vaker op t forum hier. dus dan zou je morgen of overmorgen verandering moeten zien.
    Ben je altijd heftig ongie???
    Hoe lang duren jou cyclussen ookal weer even vergeten sorry :)
    Ja ik denk dat die van mij nu geweest is, maar wij vrijen niet op (commando) hoor gewoon wanneer we zin hebben en toevallig rond mijn eisprong ben ik altijd erg opgewonden meer dan normaal hihihi :D
    Ja dat zal leuk zijn samen zwanger...

8. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja raar is het zekers, misschien ligt het aan de gevoeligheid van de testen.. Wil ze volgende ronde dus niet meer gebruiken...

Nee ik ben niet heftig ongi, ongeveer 5 dagen, de eerste 2 dagen wat meer en daarna mindert het... Afgelopen keer trouwens wel heftig en met veel bloedklonters (ik weet het, too much details, sorry).. Mijn cyclussen zijn gemiddeld 27 dagen lang..
    ik zit nu dus op het wachtbankje en moet jij nog doorklussen of zit je ook al op de wachtbank?

9. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    @TS zou deze testten niet meer gebruiken mocht je ze volgende ronde nodig hebben

Je word er weinig wijzer van ze blijven duidelijk strepen geven!

Hoop dat het deze ronde raak is ,,dat je die krengen niet meer nodig heb:)

10. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Laten we hier Amen op zeggen :)

11. SchoesjeR

Amen :)

Ok wel fijn dat je niet zo heftig ongie bent en niet zo lang heerlijk lijkt me dat.
    Ik zit ook al weer even op t wacht bankje had me ei gelijk met jou :)± 4 dagen omdat ik die 4 dagen lang vruchtbaar slijm had, nog 7 dagen en dan weten we t. Mijn laatste cyclussen waren steeds 29 dagen maar mijn langste is 33 dus alles langer dan 33 dagen is bij mij overtijd.
    Toen ik net gestopt was met de pil was hij langer dan nu dus gaat de goede kant op toch.
    Ik ben 7 dagen ongie waarvan 4 heel erg heftig vooral de laatste 2 keer.om het laf uur tampon en maandverband verwisselen :( en zo'n buikpijn blehhhhh, ik hoop dat t daarom voor mij niet lang meer duurt voordat t raak is. duim voor je meis

12. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    @SchoesjeR; Hé kijk we gaan inderdaad gelijk op en dan is je NOD wanneer? ik op 6 augustus... Jazeker je cyclus is inderdaad er netjes en hopelijk is het raak en heb je er lange tijd geen last van...
    Ik ben altijd de eerste dag voordat het echt doorkomt echt beroerd, misselijk en krampen, maar erna geen last meer... De laatste keer was echt erg, kon echt niet meer recht in bed liggen en verging van de pijn, zo erg had ik het volgens mij nog nooit gehad en geen idee hoe dat kwam... Maar goed, hopelijk was dat ook voor mij voorlopig de laatste keer dat ik ongi was...
    Mijn duimen draaien overuren :)

13. SchoesjeR

Ja vond ik ook :) Ja hoop is ook ik ook zo rond 6, 7 augustus...spannend hihihihi.
    Ja zo vervelend he meis die ongie, ach t is voor een goed doel toch.
    Ik hoop t voor jou ook hoor meis. Mag je tijdens de ramadan eigenlijk wel sex???

14. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    @SchoesjeR; oh je bent goed op de hoogte... Jazeker, na zonsondergang..

15. SchoesjeR

@Chaymi hahaha ja klopt ;) wist het niet meer zeker. gelukkig mag t dan wel hihiihihi. Ik ben zelf van Joodse afkomst maar alleen mijn overgroot oma deed er nog aan daarna niet meer is van mijn moeders kant. ik eet alleen geen varkensvlees dat heb ik wel mee gekregen en sommige gebruiken maar lang iet alles :)

16. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    @SchoesjeR; Ja gelukkig mag het wel want anders zou dit een verloren ronde zijn geweest... Wij eten ook geen varkensvlees en de ramadan doen we ook bewust mee... Dit jaar is ie wel heel erg zwaar hoor... Vooral met de hitte van de afgelopen weken en de lange dagen, zonsondergang is namelijk pas tot 22:00.. Gaar ben je aan t eind van de dag... Daarnaast korte nachtjes en het gewone leven gaat wel gewoon door he.. Maar goed nog een weekje en dan zit het er weer op... En al enige symptoompjes?

17. SchoesjeR

Ja dat geloof ik vreselijk zwaar is. maar het is wel goed dat je het doet en denkt aan de minder bedeelden.
    Nee nog niks concreet qua symptomen niet dat ik dat door zal hebben hoor hahaha. ben al wel 3 dagen erg moe en en ben ook zo in dromenland als ik op bed lig en af en toe steekjes in mijn onderbuik enz. maar dat kan ook wel weer duiden dat me ongie er aan komt jij???

18. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook helemaal niets... Na de eisprong meer gehad dan de afgelopen dagen... We wachten het maar af en zullen zien... Heb trouwens wel hele blauwe aderen over mijn boobies lopen.. Geen idee of dat iets zegt...

Deel Deze Pagina