Hoi lieve dames, vanochtend getest en een heel vaag lijntje, die zat er al na 3 min en werd na 5 min ietsje donkerder. De foto is die van 3 minuten (omdat dit de officiele afleestijd is) Ik heb een behoorlijke griep gehad, dus misschein was mijn ei iets later?? Ik dacht vandaag 5 dagen overtijd te zijn maar misschien toch niet. Zaterdag 2 weken geleden had ik 's avond ontzettende pijn in mijn baarmoeder, ik dacht misschein innesteling maar misschien was dat toch mijn ei? Waardoor vandaag ongeveer nod zou moeten zijn. Ik heb in december een missed abortion gehad dus ben wel extra nerveus nu en durf nog niet te hopen. Ik had toen trouwens na 4 dagen overtijd een knaltest.
Ik zie idd een heel licht streepje. Streep is een streep zeggen ze. Je zou elke ochtend nogmaals kunnen testen of hij donkerder wordt of een clearblue halen die zegt 'zwanger' of niet (ik deed altijd het laatste na een vaag positieve test, voor de duidelijkheid en omdat het echte woordje 'zwanger' het definitief bevestigde voor mijn gevoel). Succes en voorzichtig gefeliciteerd met je zwangerschap 😊
Dit ziet er wel positief uit. Misschien (wat je zelf al zegt) was je ei later. Voor de zekerheid zou je we een cb digitale met wekenindicator of over 2 dagen weer een testje kunnen doen.
Spannend hoor! Ik zou zeggen dat het wel positief is. Een streep = een streep.... Gewoon gauw nog een keertje testen! Succes!
Lijkt mij ook positief, maar ik moet wel zeggen dat ik met de kv 2 voor 5 en met de testpoint testen bijna altijd een indroogstreepje heb als ik met ochtendurine heb getest! Is het streepje goed roze? Dat is lastig te zien op de foto. Bij de indroogstreepjes (en bij mij verschijnen ze meestal al na 15min of zo) zijn ze niet echt roze, maar meer grijsachtig. Ik heb me er blind op gestaard hoor Ik zou op dit moment zeggen positief!
Ik heb ook even een vraagje... Ik heb geen zwangerschapstesten meer en heb het gevoel dat ik niet zwanger ben. Maandag is mijn NOD. Nu heb ik vanmorgen per ongeluk met mijn slaperige hoofd een ovulatietest gedaan in plaats van een zwangerschapstest. Deze is zo negatief als maar kan. Zelfs met ochtendurine. Spierwit en het controlestreepje is ook erg licht. Lijkt me niet de moeite om een zwangerschapstest te kopen toch? Als ik toch zwanger ben (wat ik dus niet verwacht), dan zou een ovulatietest hier al op moeten reageren, toch? EDIT: HO verkeerde topic! Ik zet hem in de goede. Kan iemand mijn bericht hier verwijderen? Sorry!
hij is echt roze en dit was na 3 minuten, na 5 minuten was hij nog iets donkerder maar ik heb deze er op gezet omdat ze zeggen dat je na 3 min moet aflezen. inmiddels is hij donker roze maar dat is wel na indrogen dus daar ga ik niet van uit
Ik zie ook een licht streepje hoor!! Ik had dat ook bij mijn eerste zwangerschapstest z'n lichte test en had 2 dagen later nog een keer getest en toen was ie al een stuk donkerder! Je HCG- waarden verdubbelen als het goed is om de dag. Dus als je over 2 dagen nog een keer test, moet de streep al iets donkerder zijn. Ik zeg alvast gefeliciteerd!!
Dank jullie wel dames! Wow, jullie zijn zo zeker en ik maar twijfelen terwijl ik stom genoeg bij soort gelijke testjes ook altijd zeg: een streep is een streep hahahaha Ik ga hard duimen dat hij nog mooi oploopt en dan zeker proberen te genieten en me niet al te druk maken! Vrolijk pasen!
Lieve dames, nu is die toch wel duidelijk he! Ik ga een extra vrolijk pasen in! Hopen dat deze wel bij ons blijft