ongi of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Alita, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Ik zit nu 3 dagen voor mijn nod....voel me alsof ik ongi wordt maar ja wie weet..

Wie dacht ook ongi te worden en was dus eigenlijk gewoon zwanger?!:D

2. Alita

Alita Niet meer actief

niemand?

3. Alita

Alita Niet meer actief

pff nu voel ik weer niks meer wat op een aankomende ongi lijkt....

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    lastig he? De klachten die bij je aankomende nod passen, kunnen ook horen bij een aankomende zwanger horen...met andere woorden je moet het gewoon afwachten..

succes met zwanger worden,

liefs

5. Melanie83

Melanie83 Lid

8 jan 2008
    47
    0
    0
    Hoi hoi,
    vorige keer dat ik zwanger was dacht ik de eerste 3 rondes me echt anders te voelen en had ik elke keer het gevoel zwanger te zijn. Maar elke keer waren de klachten gewoon ongi klachten ( pijn in m'n borsten en onderbuik, beetje duizelig). Bij ronde 4 een week voor m'n NOD was ik chagarijnig en zei tegen m'n man dat ik me weer precies hetzelfde voelde en dat ik dus gewoon weer ongesteld ging worden. 2 weken later zat ik nog steeds te wachten op m'n ongi tot m'n mannetje voorzichtig vroeg of ik niet eens een test moest kopen. Het was alsof ik in een soort roes zat ( van chagarijnig zijn) en even wakker geschud moest worden, en ja hoor!! Zwanger!
    Dus ik voelde me totaal niet anders dan anders. Ook heb ik m'n hele zwangerschap elke maand m'n gebruikelijke pms klachtjes gehad. ( weet niet of dat kan maar ze waren er wel)
    dus succes met wachten!!

6. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik heb me echt al heel vaak zwanger gevoeld en de symptomen gehad, maar ben het nooit geweest....en ik voelde echt elke keer weer nieuwe dingen. Ik wil geen hoop weg nemen, maar je kunt pas echt zien als je 2 strepen op een test hebt. Ik wil alleen even reeel zijn. Ik hoop het overigens wel voor je meis!
    xxxxxxxx

7. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    lieve cindy..zo voel ik me ook.
    heb je al getest?

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Ikke! Wist t zeker dat ik het zou worden...... flinke buikpijn al een week lang, een dag ook wat lichtroze afscheiding maar t zette niet door..... en uiteindelijk bleek ik dus zwanger!

9. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik hoop voor je op zon succes verhaal als Sas26!!!
    xxxxxxxxx

10. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Cindy het wordt steed spannender he..
    Ik blijf voor je duimen meid..
    Dat er maar veel posi testen mogen volgen dit weekend..
    Hebben we een mooi kerstcadeau..

11. Alita

Alita Niet meer actief

Thanks dames!!!!
    Ik ga zaterdag testen als ik nog niet ongi ben!!!
    Ik voel me misselijk....raar in mijn hoofd maar dat heb ik al iets langer en dus wel krampen maar anders dan normaal!!

Inderdaad he vervelende is dat je hetzelfde voelt dan als je ongi wordt...waarom zit ons lichaam soms zo raar in elkaar he?!

Hoop maar dat het gewoon een zwangerschap is en geen aankomende ongi!!!!

12. Alita

Alita Niet meer actief

geen dames meer die in hetzelfde schuitje zitten!!!

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ja ik!!! Bij mijn eerste zwangerschap was ik er heilig van overtuigt dat ik ongesteld ging worden, Had gigantische krampen, roze verlies etc. Het zette alleen niet door. Na een test te hebben gedaan verschenen er meteen 2 hele mooie streepjes. Echt gelijk! Ik had mijn broek nog op mijn enkels hangen hahahaha.
    Zelfs de eerste paar weken tijdens de zwangerschap het gevoel gehad dat ik giga ongi ging worden. Was wel even 'eng' maar ik heb hier nu een prachtig ventje van 2,5 jaar rondrennen!

Ik hoop voor je dat het raak is!!

Deel Deze Pagina