Hoi hoi Mijn zoontje wordt in de zomervakantie 7 jaar dus hij zal in de laatste schoolweek trakteren. Nu zat ik te denken om voor de juffen en meesters van die mini bakjes salade met een pakje lu crackers te trakteren. Salades koop ik dan in verschillende smaken zodat ze zelf kunnen kiezen. Het bakje en de cracker pak ik dan in in cellofaan met een lintje eromheen. Is dit raar of is het wel ok?
Mijn moeder is leerkracht, en ik denk dat ze zoiets heel leuk zou vinden. De plakken cake komen haar de neus uit.
Wat origineel zeg! Hartstikke leuk! Kun je die in het mini kopen of schep je dat zelf in kleine bakjes?
Super! Dan doe ik dat. Bedankt voor de reacties. Tuc: die kun je gewoon zo kopen. Dus hoef niks over te scheppen.
Jaaa, leuk idee!ik ben zelf juf en zou hier heel blij mee zijn. Ik hoop dat moeders van onze school dit lezen, haha. Chocola is ook heerlijk hoor, maar wat afwisseling op die zoetigheid is ook lekker. Met een schaaltje aardbeien zou je mij trouwens ook dolgelukkig maken, over zoetigheid gesproken.
Ik vind het ook een super idee, ga hem onthouden voor volgend jaar! Vorig jaar had ik cup a soup en soepstengels voor de juffen. Dit jaar 'helaas' wat ongezonds. Nu voor volgend jaar voor allebei mijn dochters een gezond idee voor de juffen! (y)
Leuk! Ik had, omdat ik van bekende die leerkracht zijn ook vaak hoor dat ze zo veel snoep krijgen, dit jaar ook eens iets anders gedaan. Kartonnen bekertjes, daar de naam en leeftijd van dochter op geschreven. Een zakje cup a soup en een plastic lepel er in, folie er omheen en klaar.
Ik heb nu als cadeautje voor de psz juffen zo een beker met alle ingrediënten om koekjes te bakken. Mochten ze weer trek hebben in iets lekker kunnen ze aan de bak (Bij action momenteel voor 2.19 meen ik te betalen)
Is het heel raar dat mijn zoon geen aparte traktatie voor de juf had? Beide keren kregen de juffen dezelfde traktatie als de kinderen...
Nee, hoor! Helemaal niet raar. Ik vind het niet nodig om apart iets te krijgen. Hetzelfde als de kinderen is prima, een slechte koek op zijn tijd is lekker en ik ben ook blij met zo'n origineel salade-idee. Makkelijk hè
Is niet raar hoor. Doen sommige kindjes ook bij ons op school. Ik doe wel iets anders voor de juffen en meesters want ik denk niet dat ze veel hebben aan een star wars traktatie beker met glow in the dark staafjes (het zwaard) boks ballon popcorn en een snoepje erin hebben hahahaaa. Dus vandaar de salades. Hij mag volgende week trakteren.