Ik vind de test ook prachtig! Zelf nooit zo een donkere test gehad.. ik zou nu niet meer testen maakt je alleen maar onzeker. Je bent gewoon zwanger dus gefeliciteerd!!
klopt, maar predictor is heel gevoelig en zou op een gegeven moment donkerder kunnen. Ik heb meerdere tests voorbij zien komen waarbij de teststreep donkerder dan de controle streep gaat worden.
Hmm oke, maar ik zou me echt niet ongerust maken. Pas als de test lichter zou worden, zou er een reden tot ongerustheid zijn. Ik zou echt stoppen met testen en vertrouwen dat het dit keer wel goed zit.
Ik ben gestopt op zeker moment want werd er ook onzeker van niet iedereen maakt trouwens even snel hcg aan dus het blijft afwachten natuurlijk
https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/oploop-predictor.689365/ Check dit topic. En vooral het bericht van killy88, waarbij je ziet dat bij haar ook pas laat de teststreep donkerder is dan de controlestreep. Echt stop met je onzeker voelen, het ziet er prima uit!
Ik vind ‘m mooi hoor! Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, maar ik snap je wel. Ben zelf ook aan het testen en je eigen testen bekijk je toch met een andere blik dan die van de ander.
Niet stressen, het ziet er gewoon goed uit! Kijk mijn testen van 4 dagen na elkaar , de meest rechtse was de laatste. Het verschil is op den duur niet meer zo groot hoor.
Zou ik niet doen. Het is maar een indicatie en zegt verder niks en heeft het ook wel eens vaker fout . Ik zou stoppen met testen en de eerste echo afwachten
Zo is hij na een uur opgedroogd. Ik zie het nu zelf wel wat meer, maar jeetje wat vind ik het eng deze keer.
Ja dat is ook wel weer zo, het klopt niet altijd. Stoppen met testen is het beste nu, maar ik kan mij ook voorstellen dat het lastig is Ik blijf het zeggen, je testen zijn echt mooi!