Ze hebben bij de echo van gisteren daar niks over gezegd behalve dat het passend was bij 5 weken wat ze zagen en verder konden ze niks zeggen over een goede zwangerschap of miskraam omdat het nog te vroeg is vandaar dat ik morgen terug moest komen om hcg te prikken en nog een echo. Op 13 dpo was de test licht en op 15dpo was de Predictor 2 gelijke strepen maar sinds vandaag echt knal Ach ja ik reken op niks en zie het allemaal morgen wel
Ik denk (maar is puur uit mijn eigen echo) dat ze bedoelen de ring die je in eerste instantie ziet. In de rand van die ring komt een verdikking, dat is het begin van de groei van het vruchtje.
Nou die oploop lijkt me goed! Ik duim voor je mee. Schrik er niet van als er morgen nog geen duidelijkheid is. In die paar dagen kan het natuurlijk niet opeens super veel gegroeid zijn.
Die hebben ze mij niet gegeven omdat ik op de spoedpoli kwam en alles met spoed werd gedaan. Stom van mij dat ik het ook niet vroeg
Bedankt voor de tip als het goed is ben ik dan 5 weken en 4 dagen en denk niet dat er dan nog wat te zien is
Met 4+6 weekjes dus net 5, zagen ze gewoon heel dik en veel baarmoederslijmvlies en een zwangerschapsring/dooierzak en vruchtzak. Dit was mijn echotje. Het zag er bij mij gelukkig wel goed uit voor het termijn dat ik was. Vroege echo gehad ivm eerdere bbz.
O gelukkig maar en wat een geruststelling voor jou dat het op de goede plek zit en mooi op termijn. Hoop dat ik morgen goed nieuws krijg
Hey lady's, Ben vandaag nog geweest voor het bloedprikken van hcg en eventuele echo. Nou ben echt niet wijzer van geworden. Hcg is gestegen naar 400 (had helaas hoger verwacht). Ze konden ook nog steeds niks zien en aan de linker eileider twijfelen ze. Ze zeiden of een kleine cyste of opengebarsten gele lichaam en of beginnende bbz. In de baarmoeder zagen ze een beetje vocht en een stipje. Ik moet over 2 dagen weer terug komen om te prikken en een echo. Weet dus nog steeds niks
Je had zaterdag toch 206 Hcg? Dan is het nagenoeg verdubbeld in 48 uur. Dat is toch goed? Of ben ik nou helemaal in de bonen? Wel enorm vervelend dat je nu eigenlijk nog steeds niks zeker weet. Ik hoop voor je dat dat wat ze in de eileiders meenden te zien niet een bbz blijkt te zijn. Mijn duimen draaien dat je over twee dagen weet waar je aan toe bent en dat je goed nieuws hebt.
Pfoee dat blijft idd spannend. Over het algemeen verdubbeld het wel echt ruim in 48 uur en dit is net niet verdubbeld. Met een hcg van 400 is er ook echt praktisch niks te zien. De regel geldt over het algemeen dat er vanaf een hcg van 2000 een beginnende zwangerschap is te zien. Dit is bij ongeveer 5+ weken. Hoe ver zou je vandaag precies zijn? Ik denk echt dat er nog een kans is dat je een stuk minder ver bent.
klopt van 206 naar 400 maar vind het toch wel traag gaan en ik hoop heel erg dat het geen bbz is..voel absoluut geen pijn en ook geen bloedverlies.
mijn knalpositieve ovulatietest was op 8 augustus en zou ik vandaag ongeveer 5 weken en 4 dagen zijn. op 13dpo had ik wel wat bruinverlies gehad daarna was het weg en 20 dpo na gemeenschap een bloeding en die stopte werd bruinverlies tot 22dpo. vandaag zou ik dus op 24dpo zijn. weet het allemaal echt niet meer..maar afwachten weer tot woensdag