En heel gek, maar kan het zijn dat je eerste lichte testen op je eisprong hebben gereageerd? Hoorde dat dat ook kan.
Ik denk dat je dan zou verwachten dat de testen niet dagelijks op blijven lopen maar dat zou ik niet weten eerlijk gezegd. Verder lijkt het me onmogelijk aangezien ik alleen de 13e op de 14e van juli onbeschermde gemeenschap heb gehad
Vandaag weer een echo gehad en geprikt. HCG is gestegen naar 2026 dus nog steeds laag en niet zoals het zou moeten. Op de echo is de holte bij de eierstok hetzelfde en de gyno denkt nu echt dat het een cyste is of het gele lichaam??? In de baarmoeder was de vruchtzak wel groter geworden en eergisteren zagen ze een ring en nu zagen we een vruchtje erin van 4 mm, nog geen hartactie -> Zie foto. De gyno zegt voorzichtig positief te zijn maar dat ben ik toch echt nog steeds niet. Ik loop nu ongeveer een week achter qua termijn. Hij zegt misschien toch korter zwanger wat mijn inziens niet kan ivm eerste posi test op 22-7 en ik heb na 14-7 geen onbeschermde gemeenschap meer gehad. Of toch een pauze in ontwikkeling of toch een niet goed ontwikkelende zwangerschap.. Ik moet nu over een week terug en dan zou er hartactie moeten zijn.. Wat denken jullie hier nou allemaal van??? @RoGiJuLi kun jij eens meedenken?
Jeetje, wat een spanning zeg. Wanneer moet je nu weer voor een echo? Meestal is zo'n grote achterstand, als je echt zeker bent van je ovulatie, niet echt een goed teken inderdaad. Aan de andere kant lees je soms wel eens wonderbaarlijke verhalen.
Ik denk toch echt dat er een diapauze heeft plaatsgevonden.... De echo laat steeds meer zien, dus er is echt wel iets aan het ontwikkelen. Geef de moed nog niet meteen op, al snap ik dat het een hele lastige situatie is, maar ik denk dat je nog wel een sprankje hoop mag hebben ❤️
Klopt het is echt een rollercoaster! De echo's zien er steeds beter uit alleen vind ik mijn HCG echt nog laag en stijgt hij niet zoals een gezonde zwangerschap zou moeten stijgen toch?
Ik hoop het ook heel erg! Maar ik lees vooral dat die diapauze's heel zeldzaam schijnen te zijn toch? En mijn HCG is toch ook erg laag? Wat vind jij daarvan dan? Ben je daar bekend mee?
Pfoe, zo kan je het ook niet loslaten richting a. Het gaat toch goed of b. Het gaat dus niet goed. Zenuwslopend. In jouw situatie zou ik toch uitgaan van het slechtste scenario, maar op zwangerschapsgebied ben ik misschien ook te snel een pessimist. Het idee dat iets dat er niet heel goed uit ziet toch goed zou kunnen komen zou voor mij een scenario voelen dat bij anderen voorkomt en niet bij mezelf.
Zolang er een stijging is in 2-3 dagen is er nog altijd een goede kans. En het is een gunstig teken dat het echobeeld steeds meer laat zien dat op een ontwikkeling lijkt... afgelopen dagen was de vruchtzak leeg en nu zit er een vruchtje in... verder ben ik het met @RoGiJuLi eens, een lager hcg is samenhangend met een diapauze. Wanneer mag je nu weer terug??
@Mamaloo ik heb dit hetzelfde gehad! En de kleine man word volgende maand 3. Het was heel apart en zenuwslopend. Dus het kan ook zeer zeker goed gaan. Ik duim met je mee!
Ohh wat spannend!! Gelukkig sowieso geen bbz. Hopelijk zien jullie de volgende keer een kloppend hartje.
Precies dit, ik ben het volledig met je eens hoor. Ik ben ook heel erg snel een pessimist omdat ik het ook grwoon al te vaak heb meegemaakt. Het vertrouwen in mijn lijf ben ik gewoon kwijt en ik kan me niet voorstellen dat een week achterstand icm deze lage HCG waardes een happy end gaat worden
Oke dat klinkt logisch, maar ik zie wel echt dat dispauze vaker niet voorkomt dan wel en dan had ik eigenijk alsnog gehoopt dat die stijging van het HCG toch wel forser en hier zou zijn. Ik zie zoveel hogere waardes voorbij komen en ik moet zeggen dat geeft de burger geen moed
Ik moet volgende week ergens pas. Ik krijg een brief thuisgestuurd zei ze dus ik denk maandag of dinsdag pas ofzo... Ik hoop echt meer duidelijkheid te krijgen dan want dit is echt niet te doen.
Dan wordt je geduld wel flink op de proef gesteld.... kan me het heel goed voorstellen dat je dit niet trekt, al die onzekerheid en onduidelijkheid.... Heb je trouwens nog bruin/bloedverlies gehad?? Ik blijf voor je duimen lieverd, hoop echt van harte dat de volgend echo weer wat meer laat zien ❤️