Is dit oke..??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mamaloo, 23 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Ach Jeetje wat een toestand..!! Ik hoop echt dat rust rust rust en nog eens rust je erdoor gaat helpen. Ik weet als geen ander wat het inhoud! Ik had dat destijds ook. Na het plaatsen van de cerclage heb ik veel harde buiken gehad en vanaf week 24 ook aan de rijping en remmers gelegen. Uiteindelijk op week 30 alsnog bevallen, dus hopelijk trek jij het wat verder!
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.607
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat kan wel :)
     
  3. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Misschien idd een middag tester :rolleyes: net getest en volgens mij toch iets duidelijker :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    margarethd, Rowena25, DCG en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    :D:D
     
  5. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Iets? Die is veel duidelijker! Top zeg mooie test :D
     
    margarethd en Mamaloo vinden dit leuk.
  6. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    :D:D
     
  7. Blossom01

    Blossom01 Lid

    17 jul 2020
    66
    33
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!
     
    Mamaloo vindt dit leuk.
  8. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Ja het is echt even “uitzitten” nu, en heb het er graag voor over. Ik hoop idd wel wat verder te komen dan 30 weken, maar zoals je zelf hebt ervaren, hebben we er weinig inbreng in :| Ik hou me idd aan de rust en laat het allemaal maar op me afkomen. Bij mijn zoontje ging het precies zo, dus ik duim nu al heel hard voor jou dat je niet weer door dezelfde ellende heen hoeft deze zwangerschap! Je test van de middag is een heel verschil zeg!! Prachtig!!!
    Ga je vanmiddag opnieuw testen? Ik hoop dat ik een nog mooiere test te zien krijg ❤️
     
  9. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Mooie testen! Gefeliciteerd!
     
    Mamaloo vindt dit leuk.
  10. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Ik kan me voorstellen dat het echt uitzitten is inderdaad, maar hopelijk voor een heel goed doel ❤️❤️

    Ik heb inderdaad vanmiddag weer getest. Volgens mij weer ietsie donkerder geworden, de test was alleen nog niet helemaal droog bij het maken van de foto maar ik zal hem even voor je posten :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    DCG vindt dit leuk.
  11. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Dank je! :D
     
  12. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Jaaaa dat is idd een mooie oploop! Zo was mijn test op 11dpo ook :) ik denk dat ie na drogen helemaal duidelijk was! Echt zo blij voor je!!! ❤️❤️
     
  13. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Ik ben nu net thuis uit mijn werk en heb de datum even duidelijker erop gezet en hem bij de andere testjes gelegd (test heb ik vandaag op werk gedaan :oops:)

    Opgedroogd is hij duidelijker idd!

    Ik moet alleen wel zeggen dat ik me een heel klein beetje druk maak, ik heb echt al een paar uurtjes laat van menstruatie kramp en zag dat mijn afscheiding net ook wat bruinig leek... Ik hoop maar op het beste
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Nu net met naar wc gaan dus echt bruine afscheiding :cry:
     
  15. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Oh nee, dat is flink schrikken! Bruin wil nog niet gelijk slecht nieuws betekenen lieverd, kan ook nog van de innesteling zijn....
    Ik hoop dat morgen het bruin gestopt is en je een mooie opgelopen test mag laten zien ❤️
     
  16. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Ja
    Ja ik zit echt volledig in de stress! Ook al weet ik dat het niet perse mis hoeft te zijn....

    Bruin is nu meer beige crème achtig geworden en de krampen gelukkig iets minder maar ik voel ze nog wel. Het voelt ook echt beurs zeg maar.

    Ik heb uiteraard weer getest vanmiddag. Hij lijkt nu niet echt donkerder maar wel wat breder?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    margarethd vindt dit leuk.
  17. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Ik snap je angst, gelukkig hoeft bruinverlies niet altijd wat te betekend. Spannend is het wel.

    Qua oploop zie ik wel verschil, maar in 24 uur hoef je ook nog geen oploop te zien. Hcg verdubbelt ieder 48-72 uur, dus als je om de dag kijkt kun je oploop veel beter zien en dat zegt veel meer.
     
  18. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Hee meis, hoe is het nu?? Is het bruinverlies minder geworden??
    Ik zie op je laatste test in elk geval wel een lichte oploop, heb je vandaag nog getest??
    Ik kan me je angsten heel goed voorstellen, maar ik duim echt heel hard dat het onschuldig is en puur van de innesteling is. (Ik heb je andere topic ook even gelezen)
    Na alle ellende die je al hebt moeten doorstaan is het logisch dat je meteen flink in de stress zit, maar stress doet je lijf nu ook geen goed. Is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik zelf ook, maar ik hoop dat je een beetje rust en vertrouwen kunt vinden ❤️ Denk aan je
     
  19. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Het is niet minder geworden helaas. Gisteren een klein beetje beige gehad maar vandaag best veel en donkerbruin. Vandaag is mijn NOD.

    Uiteraard heb ik vandaag ook getest. Helaas had ik geen predictor express meer maar alleen nog de early.. De uitkomst beangstigd mij dan ook wel eerlijk gezegd... Had de early niet donkerder moeten zijn tov al die eerdere express?? Kruidvat zijn gelijk gebleven.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.179
    6.706
    113
    Vrouw
    Ik vind de Kruidvat wel íetsje donkerder vandaag, maar snap dat je liever overduidelijk oploop had gezien.. Spannende tijden voor je.
     

Deel Deze Pagina