Is dit oke..??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mamaloo, 23 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Ik vind beide testen wel opgelopen, maar ik snap dat je hoopte op meer oploop.
    Hoe is het vandaag??
     
  2. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Ik vind ze allebei opgelopen! De Predictor ook. Ik snap dat het bruin verlies je onzeker maakt.
     
  3. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Bruinverlies is gestopt maar mijn kruidvat test van vanochtend is om te janken :cry:

    Het is wel met ochtendurine gedaan en de rest middag maar toch. Ik ben nu 1 dag overtijd en had meer verwacht. Ik ga straks wel weer even de kruidvat herhalen met middagurine en ook de express heb ik net gekocht dus ik ben benieuwd
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Je zou er idd meer van verwachten, maar ochtendurine bevat vaak zoveel afvalstoffen... ik ben in elk geval blij dat het bruinverlies gestopt is! Ik wacht hier in spanning naar je middag test aangezien wel duidelijk is geworden dat je beter test in de middag. Hoop zo hard dat je dan wel een mooie overduidelijke test te zien krijgt ❤️
     
  5. IrisBloem

    IrisBloem Fanatiek lid

    9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Bij mij scheelde dat ook enorm , ochtend en middag urine
    Succes ik denk dat het gewoon kan
     
  6. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Thnx! Ik ga nu richting huis
     
  7. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Ja hier ook best wel. Maar toch ben ik erg bang dat het niet goed is hoor. Vooral omdat ik nu na NOD ben had ik er zoveel meer van verwacht
     
  8. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Mijn duimen draaien hoor ❤️
     
  9. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Ik ben helemaal los gegaan... Ik heb de early + express + kruidvat gedaan met dezelfde urine.

    Ik heb met oogpotlood erop geschreven dus sommige oude even opnieuw geschreven en er ook bij gezet of het express of early is... Ook zit er een foto bij van de express de 25e en 27e dit ik even heb geknipt en geplakt want die van de 25e is best geel geworden maar ik had nog wel een foto van toen hij vers (wel opgedroogd) was... Haha snap je het nog??
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Maev, margarethd, mxm en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Nou hoppa!!! Prachtige testen❤️
    Ik durf nu volmondig GEFELICITEERD te zeggen hoor :D een echte middagtester dus ;)
    Ik zou nu stoppen met testen en lekker op die roze wolk springen meis!!
    Ben zo ontzettend blij voor je, het is je zo gegund!! ❤️ Op naar een mooie 1e echo :thumup:
     
  11. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Hier zie ik een mooie oploop!
    Vooral als je kijkt naar je laatste predictors met een dag ertussen. Want eigenlijk moet je ook om de dag kijken ipv elke dag ivm het verdubbelen van hcg.
    Gefeliciteerd!
     
  12. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Haha vind je echt? Ik vind die van kruidvat echt nog steeds erg licht hoor.... Ik had echt verwacht donkerder te testen na mijn NOD.

    Stoppen met testen ga ik nog niet doen hoor hihi :rolleyes:
    Ik wil de CB digital nog wel in 2-3 en 3+ hebben voor het fotoalbum ;) ik hoop morgen 2-3 te hebben
     
    DCG vindt dit leuk.
  13. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Dank je! Ik vind het allemaal erg spannend.. Hopelijk blijft het zo doorgaan
     
  14. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Haha vrouw eigen he :p
    Ik had idd ook doorgetest tot ik 2-3 op de cb had, daarna ben ik echt gestopt.
    Hoop ook dat je em vandaag al krijgt, maar het kan ook zijn dat je net op het randje tussen 1-2 en 2-3 zit waardoor je weer twijfels kunt gaan krijgen, dus misschien toch nog een dagje of 2 wachten?
    Ik ben wel echt reuze benieuwd hoor en vooral ontzettend blij voor je ❤️
     
  15. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Haha te laat :rolleyes:

    Ik heb hem gedaan maar helaas zegt hij idd 1-2 waardoor ik idd meteen weer twijfels heb :confused:

    Vandaag ook weer bruinverlies begonnen o_O
     
  16. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    De overige testen lijken wel weer opgelopen trouwens. Alleen de early en de kruidvat gedaan. De express doe ik morgen weer
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Tuttebelleke en DCG vinden dit leuk.
  17. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je eisprong een dag later is geweest en vandaag je nod is, zo aan de streep op de predictor te zien, ik wed dat op de express de testlijn morgen een fractie donkerder zal zijn dan de controlelijn :) ziet er hartstikke goed uit!! Ik had op nod ook gelijke strepen en dag na nod dus dat de testlijn een fractie donkerder was. Ik geloof dat 13dpo de cb 1-2 gaf en heb toen op 19dpo opnieuw de cb gedaan en toen gaf ie 2-3 aan.
    Ik zou dus toch nog een paar dagen wachten met de nieuwe cb.
    Maar verder zien je testen er prachtig uit en zou ik me om dat bruinverlies absoluut geen zorgen maken ;) is wrs echt van de innesteling en kan wel een paar dagen aanhouden.
     
  18. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Denk je dan aan ei op 15-7? Ik had de 14e wel alweer een negatieve ovulatietest.

    Ik hoop zo dat je gelijk hebt! Zojuist is het bruin over gegaan naar licht bloedverlies dus echt wat rode stukjes erin gemend met nog wat bruin (sorry lekker onsmakelijk)

    Zonder dat bruin/bloedverlies had ik mezelf echt een stuk minder zorgen gemaakt maar ik wordt er echt gek van
     
  19. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    Mooie knallers! Gefeliciteerd!
     
  20. Lievekleine88

    Lievekleine88 Bekend lid

    17 jul 2020
    625
    568
    93
    Vrouw
    Pff snap dat je dat onzeker maakt. Heb je al zicht op je 1e echo? Je testen zien er iig goed uit! En over de dikte vh streepje.. ik had pas 5 dagen na NOD een goeie donkere streep dus zou me daar niet te druk om maken. Niet iedereen maakt evenveel en evensnel hcg aan. Hopelijk wordt het bruinverlies snel minder.
     

Deel Deze Pagina