Is dit oke..??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mamaloo, 23 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Ja echt belachelijk. Terwijl ik weet dat testen eigenijk niks zeggen want in het verleden altijd netjes opgelopen testen gehad en uiteindelijk vaker een miskraam gehad dan goeie zwangerschappen. Ook bij allemaal bloedverlies gehad alleen bruin m begon dat wel altijd wat later in de zwangerschap en was dat altijd direct rood zeg maar.

    Nog geen zicht op de eerste echo de gyn belt mij morgen voor een plan van aanpak. Vitaliteit echo, cervix metingen en het plaatsen van een cerclage
     
  2. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Dat je ovu test negatief was wil niet zeggen dat je ei al is gesprongen, betekent alleen dat je piek voorbij is. Dus ja, je ei op de 15e is heel goed mogelijk. Kan ook de 14e s’nachts zijn geweest, maar dan tel je evengoed nog de 15e.
    Ik snap zeker wel dat je je zorgen maakt, vooral nu er iets van helder rood bloed bij zit, maar zolang het niet alleen maar bloed is en niet zoveel is als bij een menstruatie denk ik dat je echt wel vertrouwen mag hebben.
    Gezien jouw geschiedenis is dat zeker moeilijk, maar echt waar lieverd je bent nu gewoon zwanger. Probeer ervan te genieten en een beetje vertrouwen te hebben. Hopelijk stopt het bruin/bloedverlies snel en kun je je wat zekerder voelen ❤️
     
  3. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Oke dan ga ik even uit van ei op de 15e. Dan was ik 7 dpo toen ik mijn eerste test op de 22e deed toch? En nu dan 14 dpo?

    Ja het bloedverlies is heel minimaal in verhouding met een menstruatie. Ik zie het ook alleen een beetje met naar de wc gaan tot nu toe en vind niks in mijn broek zeg maar. Ik heb er ook geen krampen bij, dat was vrijdag toen het begon met bruinverlies wel. Pff wat een gedoe hé.. Sorry hoor! En dat terwijl het voor jou nu helemaal spannend is allemaal, voel me echt een beetje een egoïst
     
  4. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Oh nee joh lieverd, je bent absoluut geen egoïst! Om even van je af te schrijven en te klagen en je zorgen te uiten is precies waar dit forum voor is! En met jouw geschiedenis ben jij wel de laatste die egoïstisch is! Geen sorry nodig hoor!! Vind het juist fijn om je advies te kunnen geven en moed in te spreken :) als er iemand is die ik een goede en zorgeloze zwangerschap gun dan ben jij dat wel ❤️
    Als je ei op de 15e was ben je nu idd 14dpo. De krampen die je hebt ervaren vrijdag kunnen ook van de groeiende baarmoeder geweest zijn, ik herinner me nog goed dat ik rond 7dpo krampen kreeg die niet meer weggingen, is echt puur van alle ontwikkelingen die gaande zijn.
    Het kan ook zijn dat je baarmoeder een beetje is gaan verkrampen om dat beetje oude bloed eruit te werken.
    Ben zo blij te lezen dat het ook alleen maar komt bij toiletgang, dat is ook een gunstig teken.
    Echt waar lieverd, ik heb er een heel goed gevoel bij en tot nu toe zijn al je testen prachtig opgelopen. Op naar een mooie 2-3 cb over een dagje of 2 :thumup:
    Ook veel succes met het gesprek met de gyn, blijf op je strepen staan en laat ze je maar extra in de gaten houden hoor! ❤️
     
    Mamaloo vindt dit leuk.
  5. Wizzy5

    Wizzy5 Bekend lid

    27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    Heb je geen blaasontsteking? Je zegt alleen op de wc wat bloed te zien. Dit is het eerste waar ik aan dacht. Misschien dat even laten checken
     
  6. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Wat lief van je... Ik ben echt echt blij met positieve vibes....❤️

    Vandaag heel eigenwijs weer de cb gedaan, nog steeds 1-2 :$ daarna ook de predictor express gedaan maar daar werd ik ook niet echt vrolijk van hoor...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    margarethd en DCG vinden dit leuk.
  7. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Nee 100% zeker niet, mijn urine kan ik nakijken op werk en het komt ook echt niet bij de plasbuis vandaan
     
    Wizzy5 vindt dit leuk.
  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.577
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    De predictor is opgelopen hoor.
    De teststreep is nu duidelijker dan de controlestreep.
     
    Mamaloo vindt dit leuk.
  9. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.164
    6.692
    113
    Vrouw
    @Mamaloo, ik vrees dat meer testen alleen maar meer onzeker maakt. Ik snap je onzekerheid heel goed, maar je maakt jezelf juist gek en de uitkomst verandert er niet van. Ik hoop dat je wat rust kunt vinden en misschien ook wat positiviteit van @DCG.
     
    DCG vindt dit leuk.
  10. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Die express is precies zoals de mijne op 15dpo :thumup: zoals ik al verwachtte, de testlijn een fractie donkerder dan de controlelijn!!
    Wacht nog even 3 of 4 dagen dan komt vast en zeker die 2-3 tevoorschijn op de cb.
    Echt lieverd, zwangerder dan dit ga je niet worden ❤️

    @JupitR :thumup: :)
     
  11. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Misschien dat je hierdoor wat vertrouwen kan krijgen?? Zoals je ziet lopen jouw testen net zo mooi op als de mijne. En zoals ik al zei, ik heb tot 19dpo gewacht met de 2e cb ;)
    Bekijk bijlage 658451
     
    Mamaloo vindt dit leuk.
  12. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Haha dan kijk ik vast niet goed want ik zie echt niet dat hij duidelijker is dan de controlestreep..:roflmao: En wat vind jij dan van de cb. Bij al mijn vorige zwangerschappen had ik 5 dagen na de eerste 1-2 altijd een 2-3 en nu zit ik op 6 dagen erna nog op 1-2 o_O
     
  13. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Ik vrees dat je helemaal gelijk hebt alleen ik vind het zo moeilijk om me te beheersen :$
     
  14. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Hier zie ik idd dat die van jou en fractie donkerder is.. Bij die van mij zie ik dat niet echt hoor maar misschien ben ik te geobsedeerd grwoon echt vreselijk... Ik ga echt proberen vertrouwen te krijgen maar ik vind het zo moeilijk..
     
  15. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Ik snap je helemaal hoor, maar echt waar ook op jouw express is de testlijn donkerder, vertrouw me maar....
    Als het niet zo was dan zou ik het ook zeggen, maar je testen kunnen haast niet beter dan dit ❤️
     
  16. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.577
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vermoed dat je nu randje 1-2 / 2-3 zit.
    Duurde het langer voordat de 1-2 kwam of stond hij er redelijk snel??

    Daarbij zit je nu op 14 dpo, dus nog goed voor het resultaat :)
     
  17. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Hmm er stond vrij vlot zwanger en het duurde denk ik nog een minuutje voordat er 1-2 kwam, gisteren duurde het ook al even voordat 1-2 kwam.

    Als ik nu 14 dpo zit moet ik dan vandaag beschouwen als 4 weken zwanger? Of moet ik laatste dag menstruatie aanhouden? Dan zou ik 4+2 zijn
     
  18. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Haha dank je lieverd ❤️ Pff ik had toch niet verwacht dat het me weer zo onzeker zou maken allemaal hoor..
     
    DCG vindt dit leuk.
  19. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.577
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Je bent vandaag dus 4 weken zwanger :).

    En dat de cb er lang over deed is een goed teken. Dan schommelde hij dus tussen 1-2 en 2-3 :)
     
  20. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Oke dat is nieuw voor mij ;) Ik hoop dat ik me nog 2 dagen kan beheersen met opnieuw testen :oops: hopelijk dan toch echt een 2-3...
     
    JupitR vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina