Snap ik zeker wel, het is ook allemaal spannend en onzeker, en met een geschiedenis is het helemaal extra spannend! Die eerste weken zijn nou eenmaal slopend en lijken tergend langzaam voorbij te gaan. Na een goede echo zul je vast meer kunnen ontspannen en genieten! Komt vast goed ❤️
Ja echt hoor, de dagen kruipen voorbij Ik hoop ook dat de eerste echo goed is en dat ik daarna een beetje rust kan kan vinden! Dan kan ik weer stressen vanaf week 16 dat de cerclage goed blijft zitten hopelijk over 2,5 week vitaliteit echo (al ga ik op mijn werk wel stiekem eerder proberen te kijken )
@DCG @RoGiJuLi Jaaaaaaa ik heb hem Ik kon me toch niet beheersen Het duurde alsnog wel echt lang voordat 2-3 kwam na het woordje zwanger dus wellicht nog steeds echt op het randje
Super!!! Heerlijk dat je zo lekker eigenwijs bent en toch opnieuw getest hebt Op naar een mooie vitaliteitsecho en die zorgen over de cerclage zijn voor later, zolang ze je maar goed in de gaten houden en ze op tijd ingrijpen zal het vast goedkomen ❤️ Een kennis van me is nooit verder gekomen dan bevallen bij 28 weken, nu heeft zij een cerclage en is inmiddels 37 weken!! Dus het kan ook zorgeloos goedkomen ermee ik duim dat dit voor jou ook mag gelden ❤️ Geniet van je zwangerschap lieverd
Hahaha ja ik ben ook blij dat ik getest heb. Ik maak nu alleen nog mijn predictors op (heb nog één early en één express) en volgende week doe ik nog 1x de cb voor de 3+ Ik heb bij mijn laatste zwangerschap ook strikte controle gehad en op 16 weken hebben ze toen ook een cerclage geplaatst maar helaas heb ik het niet verder als 30 weken weten te schoppen.. Maar laten we idd hopen dat ik het nu verder red en dat ik nu hoed de eerste weken doorkom
Gelukkig zijn ze tegenwoordig heel kundig en hebben baby’s met 30 weken een hele goede overlevingskans... en wie weet gaat het deze zwangerschap wat makkelijker en kom je zelfs wat weken verder! Ik ga in elk geval heel erg hard voor je duimen hoor
Ja klopt! Ze kunnen gelukkig echt veel. Ik hoop het ook echt hoor haha... Bedankt voor al je support ❤
Zojuist toch nog even de laatste early ertegen gegooid. Morgen de laatste express en dan test ik niet meer tot volgende week de cb...
Oohh neeee meiden Net bij het uit bed komen echt best veel rood bloedverlies. Afscheiding was gisteren juist voor het eerst echt weer goed wit... Geen bruin gehad nu, gewoon echt meteen rood Het heeft geen zin om de gyno te bellen hé?
Heb je ook buikpijn? rood hoeft zeker niet het einde te betekenen hoor. De gyn bellen heeft idd niet veel zin. Een echo laat nog niks zien. Rest niks anders dan afwachten wat er nu gaat gebeuren helaas Je kan kijken of ze willen bloedprikken op hcg en dan maandag weer. Zo kan je zien of het wel goed oploopt.
Ik heb verder geen buikpijn inderdaad, maar dat heb ik bij mijn vorige miskramen eigenijk ook niet gehad. Al moet ik zeggen dat ik nog nooit zo vroeg in de zwangerschap met bloedverlies te maken heb gehad, vaak was het vanaf week 6 en dan zag je op de echo bv een traag kloppend hartje en dan enkele dagen later niks meer en kreeg ik cytotec. Ik heb nog nooit een miskraam gehad die uit zichzelf kwam afzetten dus ik ken alleen de krampen van het nemen van die tabletten... Het kan nu niet meer van innesteling zijn toch? Ja wellicht staan ze er voor open, in het verleden deden ze dat ook heel makkelijk
Innesteling niet, maar een pseudo menstruatie kan wel. Of gewoon een simpel klein vaatje wat even geknapt is. Het is zo doorbloed dat dit heel snel gebeurd na bijv niezen, iets persen tijdens boodschap nr 2, sex etc.