Is dit oke..??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mamaloo, 23 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Oh meis wat schrikken weer!
    Maar idd wat @RoGiJuLi zegt, er zijn zoveel onschuldige redenen van bloed...
    Dat je geen buikpijn hebt is wel een gunstig teken. En sowieso liepen je testen hartstikke mooi op dus als dit een miskraam zou zijn hadden je testen wrs al enkele dagen afgelopen.
    Gyn gaan nu sowieso niets doen op deze termijn, maar je zou idd kunnen vragen om een bloedtest. Denk ze ook wel mee willen werken aangezien je al genoeg hebt meegemaakt...
    Hopelijk stopt het bloeden snel ❤️

2. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    @DCG @RoGiJuLi Het lijkt idd alweer gestopt, het is nu enkel nog lichtbruin dus ik snap er niet zoveel van. Zo snel als dat het er was is het ook weer weg

Ik heb de gyn wel gebeld. Nu afgesproken dat ik ga kijken wat het weekend gaat doen. Indien bloedverlies blijft of meer wordt dan vrijdag de 7e een echo, er zou dan tenmiste een ring zichtbaar moeten zijn. Als het bloeden stopt dan schuiven we de echo en week op. Bloedprikken mag ik evt ook maandag en woensdag doen.

Dit klinkt redelijk toch?

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dat klinkt helemaal goed hoor ;)

spannendetijden vindt dit leuk.
  4. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113

Mooie testen hoor,

Enne ik heb ook heel veel last gehad van menstruatiepijn aan het begin...kunnen je banden zijn.

5. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Dat het weer gestopt is , is inderdaad goed teken :)
    En fijn dat je gyn zo meedenkt! Mooie deal gesloten :D

ik had begin van deze zwangerschap ook bloedverlies. Ik was bang dat t (weer) mis ging want ze zeiden wel “komt heel vaak voor in t begin” (meer dan je zou verwachten) dit is mijn 5e kindje en voor t eerst had ik bloedverlies!! Dus geloofde er weinig van maar ze hadden gelijk,.. inmiddels 17weken :rolleyes:

6. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal. Nu maar afwachten wat dit weekend gaat doen en of ik dan voor de echo a.s. vrijdag al ga of toch nog een week wacht.

Wat zouden jullie doen??
    Ik denk dat ik sowieso het bloedprikken maar laat voor het is. Tenzij ik buikpijn oid krijg dan doe ik het denk ik wel.

Voor nu is het in de ochtend een klein beetje rood (gisteren en vandaag) gisteren werd het in de middag al weer bruin en in de avond zelfs weer beetje beige achtig, maar goed ik begon de dag net dus weer met rood :confused:

Uiteraard gisteren wel nog een keer getest met de express

Bijgevoegde bestanden:

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou even afwachten wat de bloedingen gaan doen.
    Maar vooral bovendien echt doen wat jij graag wilt!

Mamaloo vindt dit leuk.
  8. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Dank je! Gisteren is het weer naar licht bruin gegaan en vandaag in de ochtend beetje beige maar nu is mijn afscheiding gewoon weer wit. Ik snap er dus niks van. Zojuist nog even getest en ik heb mijn knaller nu wel te pakken denk ik :rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

Robsss, margarethd, JupitR en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik hoop je met mijn verhaal een klein beetje gerust te kunnen stellen.

Ik kreeg met 6 wk bloedverlies, schrok me dood. Maar ivm vroegte in de zwangerschap konden ze niks doen.

Ik ben nu bijna 23wk en heb nog steeds bloedverlies. Ze weten niet waar het vandaan komt maar met de baby gaat gelukkig alles heel erg goed.

Ik hoop dat dit straks ook jou verhaal is!

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Yesssss supermooi!!!!

margarethd vindt dit leuk.
  11. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Ik hoop het ook!

Ik heb bij al mijn zwangerschappen bloedverlies gehad dus ik vrees dat het ook een beetje bij mij hoort alleen ik heb nog nooit eerder al zo vroeg in de zwangerschap met bloedverlies te maken gehad. Meestal gebeurde dit bij een week of 6 en ging het helaas vaker niet goed dan wel...

12. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    :D:D:)

13. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.714
    7.194
    113
    Vrouw
    Bloedverlies, maar oplopende testen vind ik dan wel weer hoopvol! Alsof als het bloedverlies door miskraam zou komen, de testen nu niet zo duidelijk zouden zijn opgelopen. Dus hopelijk een andere verklaring voor het bloedverlies!

Zijn je testen nou op, of ga je door tot de controlestreep nagenoeg weg is? ;)

Mamaloo vindt dit leuk.
  14. Annelien38

6 jul 2020
    62
    8
    8
    Vrouw
    Duim voor je dat het goed gaat.
    Testen zien er wel mooi uit.

Mamaloo vindt dit leuk.
  15. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Ik hoop het ook echt!

Haha ik heb nog één cb digital liggen die ik donderdag nog wil doen... Ik wil die 3+ toch wel erg graag zien! :roflmao:

margarethd vindt dit leuk.
  16. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    @RoGiJuLi Vanmiddag heel enthousiast de cb weer gedaan natuurijk :oops: Je raad het vast al, hij geeft dus nog steeds 2-3 aan :$ Moet ik me nu zorgen gaan maken denk je? Ik testte voor het eerst al positief op 22-7 met een express in de middag, je zou denken vroege innesteling dan toch? Had hij dan vandaag echt geen 3+ morgen aangeven? Kruidvat test knalt wel als een malle overigens

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Je zit toch nog geen week na de 2-3 toch??
    Duurde het denken weer zo lang?

18. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Jawel vorige week donderdag in de middag de 2-3 gehad. Ja hij deed er wel weer even over idd

19. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Vandaag als het goed is 5 weken en 1 dag (uitgaande van ei op 15-7)

20. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik had de 3+ ook pas op 5+2 of 5+3 ;)

Deel Deze Pagina