Hij schoot donderdag de 30e op 2-3 en vandaag de dag staat hij nog steeds op 2-3... Ik heb me eigen voorbereid op het mis gaan. De gyno vond mijn echo ook niet positief eruit zien en sinds gisterenavond heb ik weer bruinverlies. Mijn borsten doen nog steeds bizar veel pijn maar misselijkheid is weg. Kruidvat test knalt wel nog erg. Mijn onderrug doet ook vreselijk pijn en ik heb steeds erg veel pijn in mijn rechterlies zeg maar.. Ik weet het allemaal niet meer hoor.. Ik begrijp dat ik me er geen zorgen om moet maken maar nog steeds 2-3 vandaag lijkt me toch echt niet goed toch?
He bah wat een onzekerheid. Ik weet niet of die 3+ nou echt heel veel zegt en bruin bloed is oud bloed. Dus ik duim voor je.
Ik zou vrezen dat hcg in bijna 2 weken tijd dan inderdaad niet voldoende opgelopen is. Tegelijkertijd heb je niets aan die kennis, want je blijft in de twilight zone totdat het definitief is door middel van (veel) bloedverlies en/of echo. Veel sterkte..
In de bijsluiter van die test staat toch dat de wekenindicator voor 90% betrouwbaar is? Ik snap dat je liever had gezien dat deze op 3+ staat, maar dat hij dat niet doet lijkt me geen reden om conclusies aan te verbinden..
Man man die onzekerheid is killing! Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt. Schrijf hier lekker van je af en probeer te relativeren, maar maak jezelf niet gek. mij ga keihard voor je duimen! Dikke digitale knuffel!
Ja ik wordt er redelijk moe van ja Bruin bloed is oud bloed idd maar het is inmiddels wel constant aanwezig. Ergens hoop ik dat mijn lichaam het zelf spoedig gaat oplossen maar ik het verleden helaas nooit uit zichzelf op gang gekomen en altijd pillen nodig gehad, al was ik altijd wel al iets verder dan nu
Klopt! Ik vrees dus ook dat hij niet oploopt maar ook onvoldoende afloopt om echt op gang te komen. Heel frustrerend. Bruinverlies is constant aanwezig maar het echte bloedverlies heeft zich nog niet laten zien
Dank je ❤ Het relativeren is me inmiddels redelijk gelukt. Ik ben er echt van overtuigd dat het niet goed zit en heb daar op de één of andere manier ook vrede mee. Het enige wat me frustreert is dat het gewoon niet lekker op gang komt. Ik heb veel lichamelijke klachten -> continu hoofdpijn, pijnlijke borsten, pijn in onderrug alsof ik doorheen ben gegaan en en beurs gevoel bij schaambot zeg maar. Ook bruinverlies is constant aanwezig
Wanneer heb je weer een echo? Kan je die vervroegen? Dan zit je wat minder in niemandsland misschien.
De 17e pas. Ik denk dat ik niet veel opschiet ermee. Waarschijnlijk gaat hij dan toch weer zeggen dat hij het afwacht en niet met zekerheid kan zeggen of het mis gaat omdat het zo vroeg is. Gisteren heb ik nog gebeld met mijn klachten en het feit dat de cb blijft hangen, morgen al 2 weken maar daar kijken ze niet echt naar geloof ik...
Ja klopt, ze houden vast aan een bepaald protocol. In het verleden heb ik vaak met een niet goede zwangerschap rond gelopen en zeiden ze steeds in over een week maar terug om vervolgens alsnog met cytotec de deur uit te gaan op 8 weken. Ik heb net alsnog maar even gebeld want als ik ga zitten heb ik het gevoel alsof ik op een mes gaat zitten ofzo. Mijn rug voelt alsof ik erdoorheen ben gegaan. Ik mag om 15 uur komen voor een echo. Waarschijnlijk zal er niet meer te zien zijn als afgelopen vrijdag en volgens mij kunnen we dan met redelijke zekerheid zeggen dat het mis is toch??
Och lieverd toch Het blijft maar onduidelijk en onzeker bij je. Ik wil je bij deze heel veel succes wensen bij de echo zometeen, ik duim heel hard op een goede uitslag ❤️
Ik heb de echo gehad... Erg vreemd allemaal In de baarmoeder nu een vruchtzak te zien van 4,5 mm verder leeg. Geen dooierzak geen vrucht. Bij kijken in mijn buik zagen ze een klein beetje vrij vocht wat het stekende gevoel zou kunnen verklaren. In de eierstok zagen ze ook iets wat vreemd was, kan het gele lichaam zijn maar kon ook alsnog een vruchtzak zijn ook al zien ze in de baarmoeder ook iets. Ze besloten HCG te prikken want bij buitenbaarmoederlijk verwachten ze hoog. Ik zei al dat hij laag zou zijn gezien de cb 2-3. HCG bleek 1286 dus best laag.. Nu vrijdag weer prikken en dan kijken of het daalt of niet en dan blijven ze het verder opvolgen
Zo dat is inderdaad nogal een bizar verhaal. Ik ga keihard duimen dat het alsnog oploopt en je een goede echo gaat krijgen
Dus nog steeds niet erg veel wijzer geworden Ik heb eerlijk gezegd geen idee of jouw hcg waarde te laag is voor je termijn, maar ik duim heel hard voor je dat het idd niet ook nog een bbz erbij is. Krijg je vrijdag ook gelijk de uitslag van het hcg?? Ik leef met je mee meis ❤️
Afgaande op het feit dat je 23 juli een eerste positieve test had, en dat dat 8dpo zou kunnen zijn, ben je nu 6 weken zwanger. Je zou denken dat je dan meer gezien zou moeten hebben. Met 6+4 zou er bij gezonde zwangerschap een hartje moeten zijn. Ik ben benieuwd naar je volgende hcg waarde. Hang in there!
Hm. Lastig verhaal! Mijn testen liepen ook langzaam op, ik heb nooit een knal test gehad en ook nooit de 3+ op de cb. Ik heb door getest tot ruim 3 weken na mijn eerste positieve test. Mijn eerste echo was ook ruk. Ze zag ‘iets’ maar of het goed was kon ze niet zien. Ik heb daar live een test moeten doen en ging naar huis met de woorden; dit zit niet goed. We zien je over twee weken. Ik heb echt twee weken alleen maar gehuild ongeveer. En getest, want ik moest nog maar blijven testen, als ze niet verder opliepen wist ik genoeg. Dat gebeurde dus niet. Dus met lood in mijn schoenen naar de tweede afspraak twee weken later. Alles bleek goed te zijn en in december is Q geboren. Dus het kan. Super veel sterkte!! Bekijk bijlage 659655
Bedankt voor je positieve verhaal! Echter zie ik bij jou op de echo wel iets in de vruchtzak zitten toch? Die van mij is echt leeg en zoals de gyn hem noemt: "lelijk" Had jij toevallig ook bloedverlies? En op welk termijn was deze echo?