Wie herkent dit? En wat was de uitkomst?

Discussie in 'Miskraam' gestart door MotherToBe, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wil hier toch even mijn verhaal kwijt.

Vorige cyclus 2 dagen over tijd, negatieve test en daarna een paar dagen licht ongesteld.

Nu de 20e NOD, positieve tests, alleen al vanaf de 18e elke dag, gedurende de hele dag bruine afscheiding. Niet veel, maar het gaat wel door (hoef er geen tampon voor in of zo, lekt niet door).

Nu vandaag voor het eerst ook 'stukjes' en slierten slijm, nu vandaag ook meer en donkerder (tegen zwart aan). Is dit het begin van een vroege mk (en waarom duurt het dan zo lang) of kan het ook nog wat anders zijn?

Ik heb gelezen dat bruine afscheiding op zich niet erg is, maar om het nou elke dag de hele dag door te hebben lijkt me wat veel van het goede. Herkent iemand dit? En wat betekende het?

Alvast bedankt!

2. TessMe

TessMe Niet meer actief

hoi,

Ik heb dit niet echt meegemaakt zo. Wel kan je er op dit moment nog niet echt iets van zeggen. Kan nog innestelingsbloed zijn. Dat komt vrij vaak voor zo aan het begin. kan ook zijn dat er misschien een vaatje is gesprongen tijdens het vrijen. Kan ook nog weleens bruine afscheiding geven. Dat is namelijk oud bloed. Feit dat het donkerder word van kleur en niet roder is volgens mij wel goed teken.

3. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Vervelend hè, maar je moet het echt afwachten. Toen ik zwanger was van de tweeling verloor ik even wat oud bloed, toen ik een miskraam had begon het veel heftiger en bij deze zwangerschap ben ik aan het begin nog een stolsel van de miskraam verloren maar het gaat tot nu toe prima.
    Het zegt dus heel weinig en kan alle kanten op. Sterkte.

4. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties. Vanochtend is het (tot nu toe) uitgebleven, hoop dat ik het nu gehad heb!

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik was 4 dagen overtijd toen ik mijn 1e KV-2 voor 5 euro test deed: positief!
    dag later oud bruin bloed en roze slijm verlies.. ook de hele dag door!!!
    cb digitaal met indicator gaf aan 3+ (dus 5 weken of langer zwanger)
    savonds HAP ivm licht rood erbij: hou rekening met MA :(
    dag later VK: echo met vruchtzakje van ongeveer 5 weken maar geen kloppend hartje (cb indicator klopte niet)... volgens VK was het afwachten!
    3 weken later nogsteeds bloedverlies (inmiddels ook helderrood erbij) en weer een echo: kloppend hartje!

inmiddels ben ik 21 weken zwanger en de kleine man doet het hartstikke goed!!!

oftewel: afwachten hoe moeilijk het ook is!!!
    zoals je hebt kunnen lezen heb ik ook de hele dag door vanalles verloren....
    sterkte en ik hoop voor jullie dat het goed zit!!

6. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Mutsevluts: Bedankt voor je reactie, hoe lang heeft het bij jou uiteindelijk dan geduurd voordat het (oud)bloedverlies stopte?

Inmiddels weer iets begonnen hier, maar minder dan gisteren in ieder geval. Blijf afwachten, maar je verhaal geeft wel weer moed!

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    dat heeft nog tot zeker 16 weken geduurd...

sterkte meid!

8. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Mutsevlust: Hier geen goed nieuws. Vandaag met 7 weken 2 dagen echo gehad en er zat helaas niets. De lichte bruine afscheiding die ik in het begin gehad heb is tegen ieders verwachtingen in toch een vroege miskraam geweest. Gelukkig was alles verder wel goed in de baarmoeder. Nu wachten op de volgende ongesteldheid en daarna vol goede moed aan de slag. Voel me nu wel even zwaar k*t. Dat kleine beetje hormonen heeft toch symptomen veroorzaakt en dan is er helaas toch niets.

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jeetje, wat een rotnieuws!! Had je zelf al het gevoel dat het mis was? Poe, wat een klap! Maar toch gek dat je niet 'echt' bloedverlies hebt gehad? Of is dat toch wel gebeurd? Zo niet, hebben ze je hcg geprikt? Want daar zou ik dan wel even heel nieuwsgierig naar zijn...

Hoe dan ook, veel sterkte met deze dreun.

Suus

10. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Suus: Bedankt voor je berichtje. Ben er niet gerust op geweest al vanaf ik de afscheiding had. Maar met bijna 6 weken ook nog een positieve test gehad en dus hoop. Twee weken heel licht bruine afscheiding gehad. Maar ook niet heel veel verlies van 'stukjes' zeg maar. Ze denken dat de komende ongi heftig zal zijn. Ik heb nog een zwangerschapstest gedaan en die was nu negatief, HCG is dus heel laag of niet meer aanwezig.

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jeetje, wat maf. In ieder geval heel veel sterkte. Het al somber inzien is niet hetzelfde als horen en zien dat het echt mis is. Vreselijk voor je.

Suus

Deel Deze Pagina