Hallo dames, Ik ben ruim 6 weken geleden bevallen. Het was een vlotte bevalling zonder ingrepen. Ik had 3 hechtingen en alles herstelde goed van onder. Heb 4 weken gevloeid. Vorige week en afgelopen weekend hebben mijn vriend en ik eindelijk weer geprobeerd te vrijen. We waren allebei ontspannen en hadden er wel weer zin in. Maar het deed bij mij vreselijk veel pijn. Echt een branderig gevoel en ook het gevoel dat het helemaal niet meer past , terwijl je juist zou zeggen dat het gat groter geworden zou zijn. Is het normaal dat ik daar nu nog steeds last van heb of moet ik ha bellen? Iemand ervaring hier mee en hoe lang zou het nu nog duren voordat we weer kunnen vrijen zonder dat het pijn doet?
heel herkenbaar. Hier met 5 weken voor het eerst geprobeerd. Had ook een makkelijke bevalling zonder scheur of knip - alleen wat schaafwondjes. Maar het eerste wat ik dacht - en riep, hahaha - tijdens de gemeenschap: "ik heb iemand anders dr doos!" Voelde helemaal niet meer als mezelf. En na een minuutje begon het heel branderig aan te voelen. Sindsdien (nu 8 weken na de bevalling) niet meer aangedurfd Toch nog maar eens door de zure appel heen bijten.