Lieve meiden, Ik ben pas net gestopt met de pil en heb mijn eerste ongi ook al achter de rug, maar nu heb ik zoiets vreemds. Sinds een paar dagen heb ik het gevoel alsof ik een tennisbal in mijn onderbuik heb zitten.... Tussen mijn bekken in en echt aan de onderkant, net ter hoogte van mijn.... . Gisterenavond voelde ik zo mijn eten omhoog komen, maar kon het nog wel net wegslikken... (gatver, sorry hoor). Verder een paar dagen wite afscheiding gehad en verder ben ik heel erg moe (als ik mijn hoofd nu neerleg val ik in slaap op mijn toetsenbord). Is dit ontpillen? Ik vind het wel heel raar als het zo is, maar ik zou anders niet weten wat het dan wel is, zwangerschap is uitgesloten aangezien ik mijn ei nog niet gehad heb (denk ik). Weet iemand dit? Heel veel liefs, Fem
zou kunnen dat het met ontpillen te maken heeft. slijm is vaak dat je een eisprong krijgt (tenminste bij mij wel)
Misschien een beginnend griepje? Die 'bal' die je voelt kunnen opgezette lymfen zijn, verklaart ook je moeheid. Heb dat zelf ook wel als ik niet helemaal lekker in mijn vel zit, grieperig ben.
Het zou best ontpillen kunnen zijn, ook dat is voor iedereen anders. Ik was toen ook ontzettend moe, heb toen zelfs mijn bloed na laten kijken op het hb gehalte. Ik wist ook heel zeker dat ik niet zwanger was. Maar zoals Indigo al zegt, het kan ook gewoon een opkomend griepje zijn.
hallo allemaal, als het hier toch over ontpillen gaat... is het normaal dat je vanaf je eisprong pijn hebt in je lies... alsof je daar een soort blauwe plek hebt zitten die de hele tijd steekt... En misschien was het wel gewoon niet me eisprong, maar heb ik gewoon heel erg last van me eierstok... kan dat ook? Kan dat allemaal ontpillen zijn? knuf jollie
Ik ben benieuwd naar de reacties hierop. Ik heb ook regelmatig steekjes in mijn lies, maar zowel voor, tijdens en na de eisprong. Ik denk dat het bij mij wel eens van het ontpillen kan zijn. Groetjes Franka
Steekjes in de lies is niet van het ontpillen hoor. Die heb ik nog steeds ben al een jaar van de pil af. Wat je voelt is volgens mij de bewegingen van je baarmoeder omdat je met de pil gestopt bent merk je meer van je cyclus. ...Volgens mij groetjes van Irisje
tnx voor de reacties... Het begon bij mij dinsdag en ik had zoiets van owja dat zal wel me eisprong zijn want had ook nog van die ongikrampen erbij... had alleen geen slijm (had dit wel vorige week donderdag heel erg, dacht toen al eigenlijk dat me ei er aan zat te komen)... maar die steekjes zijn niet meer weggegaan... vind het erg vervelend... kan dat dan zolang aanhouden? groetjes jollie
Ik zou niet weten wat die steekjes in je lies zijn.... heb ik zelf geen last van (en als ik het wel had zou ik het waarschijnlijk ook niet weten.. ). Bedankt allemaal voor de antwoorden!
Tijdens het ontpillen had ik daar ook heel erg last van, nu een stuk minder. Ik voel het nog wel, maar niet meer zo erg als eerst.