Veel krampjes;baarmoeder en ongi krampjes, week voor NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sheila82, Dec 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi dames,

Ik heb een vraagje:

Wie van jullie heeft dat wel eens: heel veel ongi en baarmoeder krampjes 7 dagen (1 week) voor je nod?
    Wat kan dit zijn?
    Ik heb dit nog nooit gehad maar deze keer dus wel! Vandaag valt het weer een beetje mee maar vooral s avonds heb ik het meer en veel.
    Ook na klaarkomen voel ik baarmoederkrampjes.
    Ik heb dus nog 7 dagen tot mn nod dus duurt nog wel even.

Liefs

Syl

2. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Ja dat heb ik ook wel eens gehad, maar toen dacht ik ook echt zwanger te zijn (alle symptomen). Je lichaam kan je alleen zo voor de gek houden! ik werd gewoon ongi.
    Nu voel ik alleen helemaal niets en zit 1 dag voor mijn NOD, wel veel afscheiding maar verder niets. Ook geen ongi krampen heeft dit iets te betekenen?

Ik hoop voor jou dat het echt zo is en de symptomen bij zwanger zijn horen.

Ik heb gister en eergister een test gedaan kon het niet laten, maar negatief dus.

3. Sheila82

Ik vind dit ook altijd erg moeilijk, om me inhouden tot op de dag van de NOD, om dan pas te gaan testen :)
    Maarja, negatieve test hoeft nog niks te betekenen.
    Sommigen/veel testen pas na nod positief.
    Meid, ik hoop het voor je!

Ja, het is altijd zo vervelend dat je lichaam je zo voor de gek kan houden! Vorige maand verloor ik vocht uit mn tepels, was ok zo raar! Maar nu heb ik bijna geen last van mn borsten, alleen soms gevoelige tepels.

Liefs

Syl

4. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Ik zal voor je duimen, het kan ook je innesteling zijn geweest (die krampen)

Ik hoop het voor je!

5. Sheila82

Dank je!
    Al denk ik zelf dat het wel weer niet raak zal zijn maar we hopen natuurlijk volop!

Ik duim ook voor jou, jij hebt nog maar 1 dag voor je nod! Spannend meid!

Liefs
    Syl

6. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    Hoi,hoi, Sylvia,

Daar heb ik deze maand dus ook last van.
    Ik zit zelf 9 dagen voor mijn nod en heb sinds gisteren(dat het me opvalt)last van buik/baarmoederkrampjes.
    Ook heb ik weer hele gevoelige borsten,als ik geen bh aan heb ga ik door de grond!
    Maar dat zegt niets bij mij want daar had ik de afgelopen 2 ronde ook last van en werd gewoon ongi.
    Nu maar hopen voor ons beide dat dit gewoon een symtoom is.

Succes met wachten.

7. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

Jul 13, 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Ik heb dat ook, Sylvia. Ik zit op dit moment op 12dpo en heb ook al bijna een week ongesteldheidskrampen en dergelijke.

Ik zit mezelf ook gek te maken, want ik werd voorgaande 2 periodes 9 dagen na de eisprong ongesteld en nu is het al 3 dagen verder en naast die krampjes, lijkt er nog niets in aankomst.

Ik duim voor je dat het deze maand raak is.

8. Sheila82

Ik heb eigenlijk dus geen last van mijn borsten, alleen zijn mijn tepels af en toe pijnlijk. Maar verder eigenlijk niks. Maar vanavond dus weer, echt best erge krampen.
    Heb dat steeds als de avnnd begint..
    Oh, Avalon, jij hebt ook nog maar 2 dagen te gaan tot je nod!
    Voor degenen die zo dicht bij hun nod zitten is het helemaal spannend!

Ik duim voor jullie! :)

Liefs

Syl

9. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Ik had het ook, ongeveer vanaf mn eisprong kreeg ik last van die krampen en dat werd steeds erger, ik dacht echt ongesteld te worden, maar bij mij bleek het op een zw. schap te duiden. Ik hoop voor jullie ook, maar probeer geduld te hebben om te testen na je NOD, zo vaak hier meiden gezien die een positieve test hadden voor hun NOD en dan alsnog gingen bloeden. Succes met wachten!

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    he meiden: ik had het ook... ik denk dat ik een week na mijn eisprong last kreeg van wat vage buiksteekjes... met een week zwakte dat ook weer wat af en nu heb ik het af en toe even.... en zie het resultaat... hoop dat het bij jullie hetzelfde betekent!

11. Sheila82

Hey brigitte, gefeliciteerd he meid! echt super!
    Ik had vooral de afgelopen 2 dagen de ergste krampjes ( s avonds) nu weer beetje minder maar kan goed zijn dat het vanavond weer erger wordt omdat ik dus altijd de meeste krampjes s avonds heb.

Ik hoop dat het voor ons ook wat betekent, zou mooi zijn!

Liefs

Syl

12. Sheila82

Ik was dus idd zwanger, helaas heb ik heel snel een mk gehad..week na nod begon na gemeenschap gehad te hebben het lichte bloeden...heb maar 2 a3 dagen bloedverlies gehad en ook minder dan een normale menstruatie..ook niet superveel krampen ofzo...toch denk ik dat het mis is doordat zwangerschapstest lichter is en mn temperatuur omlaag gaat..
    baal ontzettend, echt niet leuk

Liefs

Syl

13. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Balen meid! Duim voor je! Geef de hoop en de moed niet op!

Sterkte!

Groetjes Marjo

14. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Heel veel sterkte!

15. Sheila82

dank je

Ik heb as dinsdag wel gewoon een echo maar denk dat het mis is, moet haast wel...
    Al tweede mk...hoop dat ik snel weer zwanger ben en blijf...

Liefs

Syl

16. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Meid suc6 met de echo! Misschien wacht je wel een verrassing! Alles is mogelijk! Sterkte!

Groetjes Marjo

17. Sheila82

Dank je Muuske

We hopen natuurlijk wel op een wonder! Zou mooi zijn!
    heb nl nog wel vage klachten zoals misselijkheid, gevoelige/zere tepels, opgezette buik, moeilijk naar wc kunnen sinds gisteren..
    Maarja, die test die lichter is geworden....dat lijkt me niet zo goed.....weet niet of dat door de bloeding komt maar denk daardoor dat het dus niet goed is...

Liefs

Syl

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    @Sylvia: ik heb nog wel wat hoop voor je hoor.... ik duim in ieder geval dat alles nog goed zit. Je hebt nog steeds een + test toch.... en kan best zijn dat ie wat minder duidelijk is door meer drinken enzo..... of heb je onlangs nog een test gedaan met ochtendurine?
    En je had ook niet mega veel bloedverlies.... ik hoop het zo voor je dat je volgende week met een mooi bericht komt

19. Niet meer actief

he meid!

Balen voor je maar ga niet van het ergste uit hoor.
    Of juist wel dan valt het wel weer mee als het toch erg blijkt te zijn.

Ik heb nu ook hetzelfde als jou met die krampjes en zo allemaal en nu ook vlagen van misselijkheid dus wie weet duidt dat bij mij ook op een .......
    Ik zeg nog mooi niks erover hihi.

Maar Sylvia als je wel (weer) een mk hebt gehad, wens ik je veel sterkte en ik weet hoe je je dan voelt meid!
    Kop op!

Dikke kus Swiggy

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ow echt niet leuk! Ik hou hoop voor jou!

Ik heb nu ook heel veel krampjes, echte ongi krampjes, en over 6 dagen is mn nod.... Ook heb ik vlagen misselijkheid, niet dat ik overmoet geven maar een beroerd gevoel. Helemaal als ik s'avonds op bed lig :(
    Wie weet :)

Share This Page