Jaa heeel vermoeiend ook... tsja ben er indd veel mee bezig, maar ik vind het ook logisch en oke als ik nu ongesteld zou worden (door evt nog ontpillen), dus dan denk ik daar zal het dan toch niet aan liggen... Kheb al best veel getest nu zeker om de dag.. tuurlijk hoop ik dat het te weinig hormoon is haha.. maar bij mijn eerste kindje teste ik na 1,5 week al positief dus weet niet of dat nu ook nog uitmaakt? werd jij ongesteld na een positieve test??? dat lijkt me helemaal killing? :O Bedankt voor je reactie achja geduld he.. meer kunnen we niet doen... als het vrijdag nog zo is ga ik de dokter eventjes bellen jij al nieuws @denise88 ?
Heel vervelend al dat onzekerheid. Ik ben vanag augustus van de pil af. De eerste 4 maanden een regelmatige cyclus. De laaste 3 onregelmatig. alle 3 keren dacht ik zwanger te zijn omdat ik bepaalde symptomen had. Ik heb vandaag de huisarts gebeld met de vraag of ik me al zorgen moet gaan maken. De huisarts wil me zien vanwege de terugkerende symptomen die op zwangerschap kunnen duiden en omdat ik lang menstrueer 7 a 9 dagen. A.s vrijdag een afspraak. Ik raad je aan, bij onzekerheid de huisarts te raadplegen. Misschien geeft je dat wat meer rust.
Het is denk ik gewoon afwachten.. hoe killing het ook is.. Nee niet na een positieve test hoor, maar dan was ie negatief en dag later alsnog ongesteld geworden dus voor niks een test verspilt haha. Is nu allemaal niet meer nodig gelukkig..
Ja nog steeds negatief en nog steeds niet ongi.. en jij al nieuws? denise88? is indd rustig af wachten ik denk dat als ik maandag allebei niet ben, indd toch even naar de dokter ga.. ik denk dat ik gewoon en menstruatie over sla en het dus gewoon ontpillen is.. @mamsie21 ik heb de testen van de acyion 1.50 voor 2 stuks kan je nog eens wat extra testen.. haha ik blijf testen drmee =P heb dr goeie verhalen over gehoord.. Wat voor symptomen heb je dan @staycalm? Ben benieuwd hoor wat de dokter zegt.. laat je het ons weten?
Vanochtend getest: Negatief. Ik heb last van steken in mijn buik, steken in borsten, Lage rugpijn, hoofdpijn, vlagen misselijk, vlagen warmte en vermoeidheid. Ik ben ook erg benieuwd wat de huisarts gaat zeggen. Ik denk dat het bloedprikken wordt.
@staycalm. Ja dat klinkt wel als zwanger indd.. ja dat denk ik ook dan hebje volgende week de uitslag... ben reuze benieuwd hou je ons op de hoogte?
Ik weet op dit moment niet wat ik moet gaan denken en verwachten. Het kan van alles zijn. Mijn nicht is bijvoorbeeld bekend met ziekte van pfeiffer en die heeft dan ook zulke klachten. Dus het kan van alles zijn. En eerlijk gezegd denk ik daar nu ook meer aan, omdat ik vandaag negatief heb getest en omdat ik net 7 dagen normaal ongesteld ben geweest. Tja of mijn hormonen zijn echt helemaal van slag. We zullen zien en horen. Vind het altijd spannend om naar de huisarts te moeten. Ben nog nooit naar de huisarts geweest zonder dat er niets aan de hand was. Altijd wel weer aparte kwaaltjes wat verder onderzocht moet worden. JIJ ook succes ! Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt.
Vanochtend bij huisarts geweest. Huisarts spreekt over hormonale schommelingen in combinatie met griepklachten. Ze vind dat ik me tot nu toe echt nog geen zorgen moest gaan maken omdat het lijkt dat mijn lichaam probeert de cyclus terug te vinden. Ze heeft mijn temp kaarten bekeken. Ik mocht voor de symptomen een ibuprofen 400-600 nemen. Kortom niet veel opgeschoten. Voel me er totaal niet prettig bij. Ook vandaag weer veel last gehad van steken in mijn buik. Ik zit er over te denken om de huisarts gewoon weer op te bellen.