He iedereen, Ben nu al ong 7dagen overtijd. En heb natuurlijk allerlei verschijnselen die op zwangerschap lijken. En ga morgen ochtend weer testen. Maar sinds paar dagen ligt mijn baarmoeder erg laag heb ik t idee. Kan dat kloppen? Hoor t graag, ben mezelf ondanks mijn voornemen soms toch nog beetje gek aan t maken.
Welke verschijnselen heb je? Ik zou eerlijk gezegd niet weten of je baarmoeder lager zou moeten zitten bij zwangerschap. Ik ga morgenochtend ook weer een testje wagen. Heb zelf nu al een week lichte krampen en vorige week bruinverlies gehad. Ik ben benieuwd of het raak is voor je! En het gek maken ontkomen we allemaal niet aan denk ik haha
@Leaf het zijn er eel nogal wat hoor, maar Buikkrampen Opgezette buik Grotere en donkere tepels met kringen erom Misselijk Vermoeid Veel afscheiding Meer doorbloedde vagina volgens mijn vriend Beter reukvermogen
Ik hoop het echt voor je.. Echter had ik vorige week precies hetzelfde, 1 dag overtijd en ook nog gegoogled wat een 'lage' baarmoeder zei.. en ik werd ongesteld.. Wat zegt je test? Ook geen licht streepje?
Test nog niet gedaan. Njah wel al gedaan maar die waren negatief. Maar ik denk dat ik wat te vroeg ben geweest. Weet ook niet meer wat ik moet denken hoor. Wat denken jullie? Morgen ochtend doe ik een test dan horen jullie het sowieso.
Maar je bent 7 dagen overtijd, dus dan ben je niet te vroeg met testen.. als je zwanger zou zijn zou hij dat toch moeten aangeven.. Evt naar de dokter, bloed prikken?
Test is helaas nog steeds negatief. Dan gaan we maar weer van ongesteld worden uit. Hoop dat ik ook mijn cyclus goed heb. Als t aan houd dit. Dan ga ik naar de HA.
@Bubblez mijn cyclussen zijn eigenlijk met en zonder pil altijd 28dagen. Laatste keer ongesteld was 20mrt.
Lage baarmoeder zegt inderdaad niet veel. Dit wisseld gedurende je cyclus steeds en zelfs gedurende de dag..!! Succes verder..!!