Gisteren bij de gyn geweest voor het eerst. Inwendig onderzoek en echo gehad (alles zag er goed uit!) en bloed moeten laten prikken. Nu tijdens mijn ongi weer bloed laten prikken en daarna een samenlevingstest laten doen. Hij zegt dat ik me nog geen zorgen hoef te maken, maar gelukkig gaan we wel verder kijken en heeft ie me niet naar huis gestuurd! Ik denk dat ronde 10 een feit is, aangezien hij gister niet iets zag van een zwangerschap. Wel zag ie dat er en eitje was gesprongen. Nu maar rustig afwachten en kijken wat de onderzoeken uitwijzen!
Wij zijn ook net de MMM ingegaan. Niet vanwege het uitblijven van een zwangerschap, maar vanwege het steeds weer misgaan. Sterkte met alles!
hi, volgens mij helemaal niet zo. vriendinnetje van mij heeft het gehad en die zei niet dat het pijn deed ofzo. ik ga zelf 7 nov en als ik rond die periode eisprong heb dan doen ze ook gelijk samenlevingstest anders moet ik er apart voor terugkomen. nou heel veel succes hoor! groetjes, charlie
Hoi Zora, Ik heb een paar weken geleden een samenlevingstest gehad. Niet echt heel vervelend (tja, het blijft natuurlijk wel een inwendig onderzoek). Helaas alleen wel zaadjes te zien, maar niet zwemmend. We waren waarschijnlijk een dag te laat. Dus nu volgende ronde nog een keer. Ik wens je heel veel succes en hoop op in een keer een goede uitslag. Bij vruchtbaarheidsbehandelingen is al meer over de samenlevingstest geschreven. Misschien kan je daar ook nog even een kijkje nemen. SUcces.
Dank je voor je tip! Ik moet tussen dag 10 en 12 van mijn cyclus terugkomen. Proberen een ochtendafspraak te maken en de avond ervoor klussen. Hoop dat ik dan niet te laat ben. Jij heel veel succes de volgende ronde!
Spannend. Nog een tip: probeer meteen een aantal afspraken te maken (weet niet of alle ziekenhuizen dat doen, bij de VU wel) en maak in elk geval voor dag 10 een afspraak. Beter te vroeg dan te laat namelijk, dan kan je altijd een dag later nog terug komen (en dus weer van te voren klussen )
Heel veel succes ladyZorra! Ik hoop dat ook jullie snel duidelijkheid krijgen! Wij zitten ongeveer in hetzelfde schuitje, dus weet hoe je je voelt! Sterkte meid! Liefs Jelske
Zon test is absoluut niet naar Tja eendenbek is niet echt fijn maar pijn of zo doet het niet ..ze gaat dan met een spuitje wat slijm en sperma eruit halen Ik heb vele levende zaadcellen zien zwemmen echt super om te zien en euh is het niet zo dat je vanaf dag 10 folikkelmetingen heb en aan de hand daarvan een afspraak wordt gemaakt voor de samenlevingstest Was hier wel en mocht 3 dagen geen sex hebben
Lady Zorra wij zijn sinds vrijdag ook in de mmm beland. Ik ben vrijdag bij de gyn geweest en hij heeft me door gestuurd naar de fertiliteit en 24 oktober krijg ik een hsg onderzoek. Wij zijn ook niet door gestuurd omdat het lang duurde maar omdat ze bij mij in maart een eierstok verwijderd hebben na een bbz, hij heeft met de operatie al gezien dat mijn rechtereierstok verkleeft ligt. Nu wil hij dit nog eens bekijken met een hsg onderzoek en dan is er voor ons alleen nog maar ivf mogelijk. Ik dacht zelf na maart dat ik nog wel gewoon zwanger kon worden en de gyn wou het eerst ook aankijken. In juli dacht ik zwanger te zijn maar het bleek niets anders dan een valse positieve test te zijn. Ik wil je heel veel succes en sterkte wensen. knuffel conny
Meiden, jullie ook allemaal succes en bedankt voor de lieve woorden. Vanochtend was m'n temp gedaald van 36.8 naar 36.3, dus ik denk dat de eraan komen. Vandaag dag 26 van mijn cyclus, dus gewoon weer netjes. Dan kunnen we nu weer verder, vandaag of morgen bloed prikken en een afspraak maken bij de gyn. Ik houd jullie op de hoogte!
Hoi Lady Zorra! Goed dat je de eerste stappen hebt gezet, heb ik zelf met maand of 9 ook gedaan. Maar het kan ook nog gemakkelijk spontaan, hoor. Houdt moed! Gr. Joyce
hey ladyzorra ik ben eigenlijk wel een beetje verbaasd dat je al zo vroeg naar de gyn mag... ik word volgende maand 31 en ik heb in juni een mk gehad en ben nog niet opnieuw zwanger geworden... zou het voor mij ook een mogelijkheid zijn om aan de arts te vragen of ik ook mag? groetjes Liesje
Ik zit nu in ronde 10 en ben echt nog nooit zwanger geweest. Mijn HA vind dat je op deze leeftijd moet pakken wat je pakken kan en de gyn deed ook heel geinteresseerd. Dus als ik jou was, zou ik het gewoon proberen. Succes verder!