Hallo, Ik maak me nu toch een beetje zorgen over het loop gedrag van me meisje, ze loopt vanaf 15mnd.. Ze is nu 21 maanden maar loopt echt nog veel op haar tenen...Moet ik hier wat aan doen? Ik zeg regelmatig dat ze haar voetjes goed moet doen en dat werkt...even kan dit toch niet de hele dag blijven roepen... is voor beide partyen vervelend op den duur. Zijn er meer kindjes die naar een half jaar nog steeds zo op de voorkant van haar voetjes lopen? Hoor het graag Groetjes Jantina
had mijn nichtje ook.... fysio gehda maar dat hielp niet ze is er ook vanzelf weer mee gestopt. teun doet het ook af en toe...
Ik geloof dat onze zoon dat heeft gedaan tot hij ongeveer 2 1/2 jaar was. Hij is nu 6 en nog betrap ik hem af en toe erop dat hij dat doet.
Mijn dochter (bijna 2) doet het ook. Niet de hele dag door, maar wel geregeld. Wij kijken het gewoon nog een tijdje aan. Het gaat vanzelf over neem ik aan. Grappig is dat zowel mijn man als ikzelf vroeger ook op onze tenen liepen. Erfelijk misschien? Haha! Als je meisje alleen maar of echt bijna altijd op de teentjes loopt zal ik wel even naar de huisarts gaan, dan kon volgens mij de achillespees op den duur te kort worden of zo.
Mijn dochter doet het ook , maar niet de hele tijd ... heb het bij het cb voorgelegd maar hun zeiden dat het vanzelf overging ..
mijn kleine meid doet het ook, met vlagen, hele tijd wel en dan weer tijdje niet... mijn man van 29 doet het soms ook nog
mijn dochter is bijna 2 en doet het ook al vanaf 11 maanden. ik heb gelezen dat als ze alleen maar zo lopen en niet normaal lopen de achillespees niet goed groeit. ik liep zelf vroeger ook altijd op mijn tenen maar heb er niets aan over gehouden.
Mijn zoontje heeft dat ook een tijdje gedaan, maar het is vanzelf over gegaan. Vraag het eens na op het CB!
Ik ken een kindje dat dat ook deed en die moest een tijdje in het gips lopen omdat het niet vanzelf over ging. Vraag het dus even na bij het CB of de huisarts.