onze dochter heeft er van haar 1e verjaardag tot zo'n 2,5 jaar heel veel plezier van gehad toen is hij naar de zolder gegaan, er kwam te veel spul beneden en ze zat toen steeds vaker op de bank gewoon + op haar gewone stoeltje. Maar zéker van 1 tot 2 heeft ze er érg veel in gezeten
ik zou ermee uit kijken, mijn dochter is er een paar keer heel hard mee gevallen omdat dat ding heel makkelijk achterover valt. Ik heb hem daarna steeds weg gehaald. Ik vind het niets voor een 1-jarige.
Het is heel leuk! Ons meisje heeft hem gehad toen ze 1 jaar werd en ze is nu 2,5 jaar en gebruikt hem nog steeds. Ons zoontje is een jaar en die gebruikt hem ook veel. Het is helemaal super hier
Onze zoon heeft hem ook voor zijn 1e verjaardag gehad. Soms zit hij er op en soms sjouwt hij hem de hele woonkamer door. Hij heeft er veel plezier van.
Bij mij staat er een in haar kamer tegen de muur, ze zit er weleens op om boekjes te kijken, kijkt er mee in de woonkamer naar tv (staat dan tegen de salontafel) of ze stoeit er mee hahaha De rugleuning heeft altijd wel steun nodig als ze naar achteren gaan ermee kunnen ze achterover vallen
Ik heb gekozen voor een zwaarder model (van kunstleer) maar die zijn wel wat duurder. Dus weet niet wat je er voor uit wil geven. Maar zo'n fauteuil is zeker heel erg leuk en handig op die leeftijd!
Hier pas geleden aangeschaft! en het is een groot succes Hier had hij hem net bellend en etend in de stoel
Ik denk dat het heel leuk is, mijn dochtertje heeft er thuis (nog) geen, maar gaat bij haar neefje en op het kdv op de verticale groep (daar zitten ze 's ochtends voor 8 uur met z'n allen) steeds op zitten. Vind ze super leuk!