Baby 12 wkn ineens heel erg huilen.. help !!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ladey, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladey

ladey Lid

1 jul 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is nu al 3x gebeurd in 2 weken tijd... Mn dochtertje gaat uit het niets ineens heeel hard huilen/krijsen... Ze ligt gewoon in de kinderwagen te brabbelen en met der knuffel te rommelen en ineens gaat ze echt keihard huilen... niet meer te troosten... pas na half uur is het minder of stopt het...

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Krampjes? of misschien 'schrikt' ze ineens van iets?

3. ladey

ladey Lid

1 jul 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL

Kan ze ineens krampjes krijgen ? en dan de volgende dagen helemaal niet... ?

4. adi

adi Niet meer actief

Het klinkt alsof ze ergens pijn heeft..

5. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Gaat ze ook met haar beentjes trappen? Onze dochter kan ook zomaar hard gaan huilen en trapt dan heel erg met haar beentjes. Volgens mij heeft ze dan krampjes. Ik geef dan wat cinababy en dan is het daarna ook weer over.

6. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Deze periode staat ook wel bekend als de laatste 'regeldagen' (3 dagen, 3 weken, 3 maanden) Baby's zijn dan vaak wat hangerig en huilerig. Ze worden ook wel sprongen genoemd.
    Daar zou het mee te maken kunnen hebben...

Overigens zou ik eerst alle 'medische' zaken uitsluiten, maar dat heb je ongetwijfeld al gedaan:)

Veel succes, het is niet gemakkelijk als je kindje zoveel huilt en je weet niet waarom:(

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Even naar dr oortjes laten kijken voor de zekerheid. Toen een van mijn dochters als baby vaak oorontstekingen had kon ze ook vanuit het niets keihard gaan huilen.
    Of misschien is ze erg moe en schrikachtig, en moet ze van dat schrikken huilen?

Ik zou iig even naar de dokter gaan, gewoon voor de zekerheid.

Deel Deze Pagina