is dit ook een ongesteldheid?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bengel, 27 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

hallo

ik ben nu sinds januari gestopt met de pil. daarna ben ik 2x met primolut ongesteld geworden, omdat ik zo'n last had van mijn hormonen...
    nu zit ik weer rondom vermoedeljike NOD, en ik heb nu dat ik wat rood (en beetje)bruin verlies heb, en het is slijmig..het is echter weinig, kan het met inlegkruisjes af..mag ik dit nu als een ongesteldheid rekenen? of moet het dan toch meer zijN?
    en omdat ik zo;n last heb van mijn hormonen: lees; zeeeeeeeeer huilerig, chaggie en moe, en weinig zelf ongi word, wil ik graag naar gyn om eens te kijken hoe t bij mij er allemaal uitziet...is dit raar dat ik dit wil?

Gr Bengel

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Bengel,

als je rood bloedverlies hebt gedurende 3 dagen mag je dat een ongesteldheid noemen. Maar als je aan je lijf voelt dat je hormonen niet tot rust komen, kan het ook "spotting" zijn, dat is tussentijds bloedverlies. Ik zou nog eens met de huisarts afspreken en het overleggen. Je bent nog minder dan een half jaar geleden met de pil gestopt, dus het is niet vreemd dat je nog niet in een goed ritme bent gekomen. Er is op dit moment dan ook geen reden om naar de gynaecoloog te gaan. Wat mij betreft mag je wel hoor, maar je huisarts moet je daar een verwijzing voor geven. Vraag het maar gewoon als je dat prettig vindt!

Mirjam

3. bengel

bengel Niet meer actief

dank je wel voor je antwoord.
    mijn vriend wil wel dat ik naar de gyn ga, omdat ik mezelf zo druk zit te maken ...ik heb adhd,en dit soort dingen los laten is ontzettend moeilijk.
    hij neemt contact op met ha hierover.
    ik ben nu wel weer rustig in ieder geval (totdat je weer zit te piekeren zegt vriendje lief dan)

bedankt in ieder geval....

gr Bengel

Deel Deze Pagina