Tom kan op zich prima, maar heel spannend is het natuurlijk niet, beetje simpel. Ligt ook aan jullie achternaam denk ik, of die nog een beetje origineel is...
Als wij een jongen hadden gekregen hadden we hem Tom genoemd, voluit Thomas. Naar mijn mening helemaal niet ouderwets!
Superleuke naam hoor! Lekker kort en krachtig, al hoor je hem de laatste tijde best vaak. Maarrr... Gewoon doen!
Heel leuk!! Ik moet alleen bekennen dat ik bij gebrek aan een zoon mijn kat zo heb genoemd... dus bij ons valt hij af als jongensnaam haha! Maar grote kans dat wij anders ook ons zoontje Tom genoemd hadden
Hele leuke naam! Mijn man heet Tom, maar anders was het ook (voor mij althans) zeker een optie geweest voor ons zoontje!
Wat is daar nou ouderwets aan? Is een van de populairdere namen van het moment. Grote kans dat ie bij een andere Tom op school komt.
Leuk toch? Ik houd sowieso wel van de korte, stoere Nederlandse namen, maar helaas heten alle jongens in de familie van mijn man al zo (ja echt! Bijna alle leuke namen zijn vertegenwoordigd!) Bovendien kregen wij 2 meiden....hihi
Ik vind 'm leuk. Nog een tijdje getwijfeld tussen Tom en Tim.. hier is het dat laatste geworden. Ik houd nou eenmaal van korte, krachtige namen voor jongens. En gelukkig leven we in een vrij land waar iedereen zijn eigen smaak mag hebben.