persoonlijk vind ik Tom erg leuk!!! en zeker niet ouderwets! mijn man daarin tegen vind het vreselijk! toevallig hadden we het zondag over Tom.
En dan kan ie eeuwig gaan spellen.. Leuke naam! Zou hier ook in aanmerking gekomen zijn als het bij de achternaam zou passen.
vind ik meer vallen in de categorie creatief willen doen met een leuke normale naam. Zonde van de naam en je kind kan het altijd verbeteren. Tom vind ik een leuke naam en kan prim voor een baby, maar ook voor een volwassen man.
Ons mannetje heet Thom en we krijgen veel positieve reacties. dat van het spellen valt wel mee hoor, Thom met een "h" komt al veel langer voor, zie bijvoorbeeld Thom Hoffman.
Kan prima, ik vind t een leuke naam! Vrienden van ons hebben hun zoontje vorig jaar nog zo genoemd, niet ouderwets dus .
ik vind hem leuke naam Als ik dan denk aan de mensen/kinderen die ik ken met de naam tom dan zijn die allemaal blond en hebben blauwe ogen.
Erg leuk! Stond ook op onze lijst! Onze zoon heet T.hijn. Mocht er een tweede zoon komen zou het geen optie meer zijn voor ons, beetje Jip&Janneke-gevoel.