Hoi, Ik ben momenteel in mijn 33e week van mijn zwangerschap en mijn beebje ligt nog steeds in stuit en ik had graag geweten van meiden die zeker weten dat hun baby op dit moment 'juist' ligt,dus met het hoofje naar onder,op welke plaats zij het hikken van de baby voelen in hun buik. Liefs , Spekske
ik voel het hikken tussen mijn navel en schede... maar ik ben ook 1 van die mensen die een hoge navel heeft... mijn kleintje is helemaal ingedaald... dat is 100% zeker
Ik voel het hikken echt helemaal onderin, verder kan haast niet denk ik... enne, die van mij hikt ECHT ELKE DAG!
Haha de mijne ook elke dag soms wel 2 of 3 keer.... en dan niet heel even soms gewoon tien minuten lang haha...
Ik heb die van mij nog maar twee keer voelen hikken tijdens mijn hele zwangerschap en dat voelde ik net iets onder de linkerkant van mijn navel.
Ik voel de mijne elke dag wel 2 of 3 x hikken, het houdt bij mij dan een minuutje of 5/6 aan. Ik voel het altijd aan de rechterkant van mn buik, omdat daar het ruggetje zit. Voelt best grappig, zie je ineens dat je buik steeds beetjes omhooggaat.. Groetjes!!
Kan ik me bij aansluiten. Onderin de buik aan de kant waar de rug van de baby ligt. Eerder in de zwangerschap voelde ik het echter niet, ik denk pas zo sinds week 33 ofzo.
hoe voelt het hikken precies, heb alleen af en toe dat ik op een plek mijn buik steeds zie bewegen, vrij regelmatig, maar niet echt extreem dat je denkt: dat voel ik erg goed!
Ja die van mij hikt ook een aantal keer op een dag, soms wel 4 x. Maar ik voel het juist tussen mijn schede en net iets boven mijn navel. gr. Patricia
Dat wil ik ook voelen. Vriendin van zegt dat dat erg grappig aanvoelt... met welke week voelde jullie dat voor het eerst? juud
Ik voel het hikken ook helemaal onderin.... Onze kleine is ook al helemaal ingedaald en iedere dag voel je het hikken
Ik heb het pas een keer gevoeld. Ons kindje ligt helemaal goed, daalt nu waarschijnlijk langzaam in ... Ik voelde de hik tussen de navel en het schaambeen in. Groetjes, Nikki F
rond een week of 33 voelde ik het voor het eerst echt goed... toen dacht ik ook... volgens mij is DIT het... nog even geduld meid
Ik denk dat ik het hikken voel......? Ik voel tussen mijn navel en schedel een kloppend gevoel, lijkt meer op een hartslag, voel dat paar keer per dag Is dat Hikken? Ik ben er slecht in om te voelen en te herkennen.. Laatste weken ligt baby met haar hoofd onderin en kont wat gedraaid naar rechts. gr. cassandra
Bij mij ook onderin de buik en dan aan de kant waar de rug ligt, ik kan het ook echt zien als ze de hik heeft, echt grappig. groetjes nicol
ik voel het juist bovenin maar die van mij ligt ook in een stuit tussen mijn borsten en navel. groetjes jacky