is dit over de top of niet??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cristel1986, 6 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    vind het netjes hoor dat je nog zoveel uren aan visite doet.. ik krijg mijn moeder over een maand(ook hier geen kraamzorg), mijn broer logeert bij mijn zus die ook hier woont, en mijn vader bij zijn stiefbroer. die komen allemaal wel waneer ze willen, maar is gelukkig mijn familie en kan ik ze er zonder problemen uitgooien waneer het teveel word:) van mijn vriend wonen een half uur vliegen of 3 uur met de boot hier vandaan, dus die zien we pas een maand later als wij die kant op verhuizen..
    onze vrienden weten al hoe gesteld wij zijn op onze privacy, dus hoef ik niet echt uren voor in te stellen, ze bellen eerst..heb ik geen zin dan neem ik lekker even niet op;)
    heb best mazzel bedenk ik me zo!moet er niet aan denken de halve dag op te zitten voor visite.

met een spaanse schoonfamilie weet ik aleen wel dat het makkelijker gezegd is dan gedaan van dat niet koken...die zijn niet zo makkelijk om te halen met een chinees of een snackbar! een kleine tip, vraag je schoonmoeder om smiddags te koken, omdat je zo moe bent in de avond, en liever iets kleins eet dan..dat je het zo zuur hebt bijvoorbeeld.. laat haar duidelijk weten hoe blij je met haar daar bent, en zeg het tegen haar als je moe bent,..de moeder is het belngrijkste, en zij zal het heel snel voor je opnemen, en lekker de visite voor je wegsturen als je te moe bent. geloof me als je het goed aanpakt met de schoonmoeder, zijn ze goud waard.

2. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Groot gelijk hoor!
    Vind idd dat je nog vrij veel uren voor bezoek hebt staan.
    Vergeet niet dat je 's nachts je bed uit moet voor de kleine en jij en je vriend ook nog tijd voor elkaar willen, er verandert al zoveel in je leven.
    Ik heb op het kaartje gezet dat we 's middags rusten en ook graag even bellen voor bezoek.

Deel Deze Pagina