Hahaha, ik begreep pas aan het einde van je verhaal dat het om een motor gaat en niet om een kwibus, hahahaha! Ik dacht al: een kwibus voor de deur? :s Maar die man is dus een kwibus Maar alle gekheid op een stokje, irritant. Maar waarschijnlijk kan je er weinig mee. De woningbouwvereniging en/of wijkagent bellen/mailen loont misschien de moeite...
Irritant, maar weinig tegen te doen. Misschien de wijkagent es laten komen luisteren om kwart voor acht 's ochtends? Dat hij tenminste weet wat er speelt.
Dat vind ik ook, zijn vooral stunters die dat doen, en dat zijn juist voor mij topklanten omdat die veeeel banden verbruiken. Gelukkig werkt die regel in de afspraakbevestiging goed
Helaas kan je er weinig aan doen vrees ik, wij hebben vaak overlast van mensen die hun kinderen afzetten en dan echt op anderhalve meter van de voordeur wegrijden. Maar ook(vanwege het theater naast ons) stationair draaiende bussen en vrachtauto's en ook laden en lossen. Gisteravond gingen ze laden (tussen half 23 en half 12) en dat maakte toch een herrie, ik lag al lekker in dromenland maar toen een uur lang wakker gelegen. Gelukkig hadden ze de motor wel uit gezet, maar vaak ook niet. Laatst ook een bus die had zijn motor al een half uur draaiende naast ons huis en toen stapte hij uit en liep hij weg om iets te gaan doen, toen wel gevraagd of de motor dan tenminste uitkon. Politie doet hier niets aan en mensen zijn vaak te beroerd om even te kijken dat er een woning is en hun motor gewoon even af te zetten.