Hi allemaal, mijn man en ik zijn in ronde 2 bezig en hebben ovulatietests gebruikt en maar goed ook want mijn ovulatie kwam later dan volgens de app. Ik heb een cyclus van 24-31 dagen. Vandaag is dag 30. Volgens de ovulatietest 12 DPO. Sinds een week heb ik nogal last van pijnlijke en zwaar voelende borsten (meestal voor menstruatie heb ik jeukende tepels), flinke krampen en weeig gevoel. Normaal heb ik 1,2 dagen voor menstruatie spotting en nu echt helemaal niets. Ik heb vandaag rond half 12 een test gedaan, was al wel vaker naar het toilet gegaan want moet vaak(!!), maar dit was het resultaat ná de wachttijd van 5 min. Is dit een indroogstreep of mag ik heel voorzichtig blij zijn? Ga morgen testen met ochtendurine. Bedankt voor het meekijken!!
Ik vertrouw kruidvat testen niet meer zo.. ze kunnen behoorlijke valse lijntjes geven die zelfs roze zijn. Als ik jou was zou ik een andere test doen (bijv etos of action)
Las al wisselende ervaringen erover indd. Heb sensitest besteld, die komen binnen later vandaag. Etos en action kan ik ook nog even proberen. Thanks!
Ik zou de action early proberen Ik vind het streepje er echt uit zien, de action early zou duidelijk moeten zijn
Dit inderdaad. Echt idioot wel. Je hebt recentelijk drie soorten kruidvat testen lijkt het wel 1. Testen die doen wat ze moeten doen 2. Testen die vals positief zijn 3. Testen die bijna niet kleuren
De 2v5 heeft mij bij vorige maand 10! X vals positief gegeven , ik vertrouw ze ook absoluut niet meer
Ik zou je heel graag willen helpen met deze vraag, maar het is mijn 2e ronde deze maand haha. Horen van: Ik heb begrepen dat de sensitest heel erg betrouwbaar zijn!
Zojuist getest na ong 3 uur niets te hebben gedronken en geplast. Bovenste is sensitest en de onderste action normaal (early was uitverkocht).