Is deze test positief? Geen idee wanneer mijn eisprong was. Ovutesten gedaan om een zwangerschap nog extra te voorkomen. Aangezien ik in nov gestopt ben met de prikpil vanwege de hormonen. Heb geen po si ovutest gehad.
Ik zie iets heel vaags.. Vind hem niet echt positief.. Heb je hem met ochtendurine gedaan? Zo nee zou je morgen ochtend voor de zekerheid nog 1tje met ochtendurine kunnen doen. Voor mij is hij op dit moment negatief.
@ Birdyy nee niet met ochtend urine. En hij is op de foto minder duidelijk dan in het echt. Ik hoef niet te turen ofzo.
Oke.. Als ik jou was morgen nog even 1 met ochtendurine doen.. Dan moet hij wel duidelijker zijn.. Zou het ongewenst zijn? of?
Eingelijk kan het moment niet slechter Man zijn baan kwijt en kan maar moeilijk iets weer vinden. WW loopt bijna af. Ik zit thuis vanwege ziekte en dagelijks morfine. Dus daar zou gelijk iets aan gedaan moeten worden. Zoals je dus begrijpt niet echt de juiste periode. Maar ongewenst? Nee. Als het zo is, dan heeft het zo moeten zijn. Al lijkt het moment dan heel knullig, en zouden we het zelf nooit op dit moment plannen. Maar wat is, dat is.
Oehh meid, wat heftig! bahh. Ik kan me best voorstellen dat dit dan zeker niet het juiste moment is!! Sterkte!
zo was mijn eerste test ook. Ben nog steeds zwanger, ik heb de clearblue digitaal gedaan en die gaf aan zwanger 1-2 dus wel positief
Ik ga straks nog cb halen. Maar ik twijfel eigenlijk al niet meer. Hij is nu zo duidelijk. Poeh moet het ff verwerken. En uh... man lief vertellen. Maar wil eerst de cb doen. Dat ik het echt zeker weet.
Wij hebben ook langere rijd gewacht en ook vaak werkzoekend we heb al 3 jaar gewacht op het goede moment maar wanneer ja het dat ? Nu is de markt gewoon slecht. Het komt goed meid ik was een heeele jonge mama met helemaal niks. En als het zo is dat je zwanger bent zijn er genoeg instanties op je te helpen. Komt goed
Ahw is indd niet het juiste moment misschien maar als het zo is probeer er van te genieten ik geloof er in dat het lukken gaat l