Cb met plusje hadden ze alleen. En die is negatief. Had niet super veel urine. Morgen nog maar met ochtend urine. Snap er niks meer van. Die ander word alleen maar duidelijker
Hmm balen dat alleen die test er was. Morgen inderdaad nog maar even met ochtendurine testen! Succes meid.
De kleur is gewon roze. De foto is niet heel goed. Maar die krijg ik niet beter. Streep is even breed als de ander. DUs geen pennenstreepje. en ook niet grijs ofzo.
Aaaaagggghhhhrrrr wat n spanning! Die van cb hebben ook meer. Hcg nodig meen ik hoor. Welke test heb je voor morgen!
Ja zwanger hoor! Zo was mijn eerste test nog niet eens. Ik denk dat ik nog een paar daagjes met de cb zou wachten en dan wel een digitale.. Veel succes
Ik heb mijn test even in mijn vorige bericht toegevoegd, mijn test is wel iets duidelijker maar scheelt niet veel.
Ik vind hem ook duidelijk positief hoor. Die cb+ testen hebben volgens mij 50 EH HCG nodig om positief te testen en dat is vrij veel, dus ik vind het niet vreemd dat deze bij een lichtroze streepje nog niet positief is. Ik hoop dat jullie straks toch nog gewoon van de zwangerschap kunnen genieten en dat alles op z'n pootjes terecht komt voor jullie!!